Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Le akarsz szokni a Cigarettáról, vagy nem?!

"Élmény beszámoló"

2014. január 31. - Kócos...

Kedves olvasók, ne értsetek félre!!! Én nem akarok senkinek papolni a cigaretta káros, vagy esetlegesen jótékony hatásairól, csak elmesélem nektek, hogy sikerült egyik napról a másikra letennem a cigarettát.
cigi.jpg
Nem vagyok nagy dohányos, csupán 8 évet dohányoztam és nem is szívtam sokat, naponta 1 dobozzal. Bulik / Fellépések alkalmával 2 dobozzal naponta.

De mivel ez nem a lebeszélésről szól, ezen lépjünk is tovább...

Én is, mint oly sok dohányos, jó párszor megfogadtam, hogy le fogom tenni a cigarettát, mert nem a szokásaim irányítanak engem, hanem én a szokásaimat. Meg hát, azért a havi 35 rugót költhettem volna másra is...

Cigi és pénz.jpg

Na de hagyhatjuk is a rizsát, jöjjön a sztorim:

Lassan 2 hónappal ezelőtt az első rádió műsorom után szóba elegyedtem a "veterán" rádiósokkal. Szó szót váltott és mondtam hogy sorry, de Whisky mellé kell a cigi, jöttök ti is? Gyuri eleve nem dohányzik, "Punk" pedig azt mondta: Most szoktam le, köszi nem...!

Akarva-akaratlanul is feltettem neki a kérdést, hogy mégis mikor szokott le, miért és hogy nem hiányzik e neki a cigaretta füst, az íz, vagy a mozdulat...?

Azt mondta, hogy ma 7 napja és egyáltalán nem hiányzik neki.

Kérdőn néztem rá, mert én már párszor próbáltam letenni a cigit, de nem ment... Maximum 3-4 napig bírtam, és már pár óra múlva sík ideg voltam és bármit megadtam volna azért hogy rágyújthassak.


Még rá se kérdeztem konkrétan, de már mondta:

Allen Carr - Rövid úton leszokni a dohányzásról


Ha egyszer le akarsz szokni a dohányzásról
, olvasd el a könyvet!!!

Egy héttel később úgy döntöttem, hogy ez lesz az újévi fogadalmam és elsejétől leteszem a cigarettát, ami sikeres is volt egészen reggelig, amíg a kávé mellé nem éreztem, hogy rá kell gyújtanom, mert a kávé úgy az igazi... aztán elnapoltam a leszokást 4.-éig, mert akkor volt egy koncertünk és hát a buli után a pia mellé kell a cigi... 5.-én újra rágyújtottam és akkor jutott eszembe, amit "PUNK" mondott... Sajnos iszonyat lusta vagyok, szóval inkább a hangos könyv változatát szereztem meg és el is kezdtem hallgatni a majdnem 3 órás "esti mesét".

smknd.jpg

Nem fogok nektek hazudni, olyan nyugtató volt a csávó hangja, aki olvasta a könyvet hogy bealudtam rajta... napokkal később újra bele hallgattam, de megint félbe kellett hagynom...
Felraktam a telefonomra és 2014. Január 13.-án, miközben szívtam a cigit,
Elkezdtem hallgatni a hangos könyvet...
kicsit furcsa volt, mintha átmosták volna az agyam...
Minden felmerülő kifogásomra, hogy miért szeretek dohányozni, megvolt a cáfolat.

Akit érdekel majd bele hallgat / olvas, akit nem érdekel, az meg nem...

Teljesen más tudattal illetve gondolkodásmóddal álltam a leszokáshoz, miután
Meghallgattam a hangos könyvet és akár hiszitek, akár nem, én is egyik napról
A másikra, letettem a cigarettát (2014.01.14.) és vicces, de tényleg nem hiányzik!!!

Ha valaki úgy dönt hogy valamikor / valahogy le akar szokni,
Ezt a módszert tudom javasolni...
Nem kell Nikotin tapasz, Elektromos cigi, Nikotinos rágó, vagy bármi ilyesmi
Csak egy kis elszántság és hogy végig hallgasd a hangos könyvet elejétől a végéig.

 

Rock N' Roll

Kócos

süti beállítások módosítása