Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Caffé Torino - Egy csipet Olasz íz Budapest szívében

2013. szeptember 14. - Tágrazártszemmel

20130912_195522

Csütörtök este a belváros szívében, csodaszép környezetben egy aprócska, olasz gyöngyszem, a Caffé Torinonak keresztelt kávézó megnyitó partijára voltam hivatalos.
Mindig is nagyon érdekel, mi lehet az esszenciális titok, amiért annyira szeretjük a mediterrán gasztronómiát, valamint azt az olasz mentalitást, amit az emberek genetikusan magukban hordoznak. A vidámság a szeretet, és a sajátos ízek egyvelege másodpercek alatt átjárta minden porcikámat, és egy röpke pillanatra úgy éreztem, mintha egy teleportkapun át, Olaszországba pottyantam volna. Az ételek és az italok ízletesek voltak, amit természetesnek vettem, hiszen itt minden, maximálisan olasz.
A gasztro-trip mellett, a nagy nyüzsgésben találkozhattunk  Festy-vel, Festy in Style divatbloggerével, Dórival a Pandarte blog bloggerével, illetve Oravecz Nórával, akinek nemrég jelent meg a könyve. A rövidnek tűnő 3 óra leforgása alatt, sikeresen elcsíptem mindent, amit Olaszországból el lehet csípni itt, Magyarhonban, ráadásul a kellemes miliő mellett, sok érdekes emberrel beszélgethettem egy jó pohár rozé mellett.

A Caffé Torino méltóképp tárta ki kapuit a leendő vendégek számára; aki különösen szeret mindent, ami Olasz, ez a kis kávézó prioritásban, máris előrébb kúszott a meglátogatandó helyek listáján.
Olasz ízek, olasz titkok, vidámság és a szeretet, egyetlen helyre belakatolva.

Caffé Torino Facebook oldala

Cím:

Bródy Sándor utca 2.

1088 Budapest

torino02 mont

süti beállítások módosítása