Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

A bizalom köre

2013. július 31. - Tágrazártszemmel

Az egyik legjobb barátnőm remete korszakát élte, de belebotlott egy krapekba. Volt egy hatalmas csalódása és úgy döntött, hogy apácákat megszégyenítően fogja tengetni további életét. Se ismerkedés, se csók, a szex pedig szóba sem jöhetett. Már már aggódtunk, hogy visszavarratja a szűzhártyáját és vasból készült bugyiban jár kel majd az éjszakában. A tervhez sikerült is neki hat hónapon keresztül tartania magát, de a sors közbeszólt. A múltból előbukkant egy régi kedves ismerős, aki megbolygatta az álló szart.

Tudni kell a srácról, hogy röptében megbassza a legyet, ha arról van szó és gátlástalan a viselkedése az élet minden területén. Rettenetesen nyers a modora, ami a szívén az a száján, nem törődik azzal, hogy a másikban milyen mély nyomokat hagynak a szavai, pedig a kimondott szavaknak súlyuk van.

A barátnőm nem egyszer mesélte nekünk kisírt szemekkel, hogy miket vágott a fejéhez. A múltját. Igen…Volt olyan kis naiv, hogy egyszer őszinteségi rohamot kapott és elkotyogta neki, hogy hány palival gyűrte össze a lepedőt, milyen kapcsolatai voltak eddig. Miután ezeket elköpte neki, saját magán is meglepődött, hogy őszinte tudott lenni egy farokkal rendelkező emberhez. Amikor megkérdeztem tőle, hogy ugyan már miért voltál ekkora barom?! Miért mesélted el neki szinte az összes hódításod és az elbaszott kapcsolataidat, ezt a választ kaptam.7815_642562349104648_918305634_n

- Tudod miért mertem hozzá őszinte lenni? Egyszer biztosított arról, hogy neki bármit elmondhatok, mert Ő nem az a pasi, akikkel eddig együtt voltam. Bízzak meg benne, mert különben nem tudunk majd egyről a kettőre lépni, ha egy betonfallal veszem magam körül. Megépítettem a falamat, amit elkezdtem lebontogatni… neki… senki másnak… Életemben először őszinte voltam egy férfihoz, beavattam a félelmeibe, a fájdalmaimba, a múltamba… az életembe, amiről csak Ti tudtok mindent. Lehet, hogy nem kellett volna, mert most bánt vele. Ha lehetősége van arra, hogy megbántson vagy felhozza a múltam, akkor megteszi.

- Édesem! Tudod, hogy milyen, hiszen ismered ezer éve. Nem kellett volna beavatnod. Jó, ha vannak titkaid.

- De el kellett mondanom, már csak magam miatt is. Tudod, hogy mennyire felszabadító érzés volt őszintének lenni? Eddig rendszerint csak ködösítettem, amikor kérdezgettek, nem engedtem magamhoz közel senkit, mert féltem. Neki elhittem, hogy tényleg kíváncsi rám és beengedtem az életembe.

- Istenem. Hagyd már abba basszus. Úgy beszélsz magadról, mintha országos kurva lennél. Tény, hogyha bemennél egy templomba gyónási szándékkal, akkor napok múlva jönnél ki, de azért ne ítéljen már el, mert lefeküdtél X pasival úgy, hogy nincsen évek óta egy biztos pont az életedben és lassan 30 vagy. Ő dumál neked? Ő hány nővel feküdt már le??? Mindannyian tudjuk róla, hogy talán akkor nem dugna halálra egy nőt, ha az 250 kg lenne és most esett volna le egy fáról bunda bugyiban talpától a feje búbjáig szőrösen.

- Hát Te hülye vagy.

- De nincs igazam? Egy alkalmat sem hagyott még ki. Arról meg már ne is beszéljünk, hogy milyen feltételekkel hajlandó komoly kapcsolatban lenni egy nővel. Te mesélted, hogy minden férfi ismerősöddel meg kellene szakítanod a kapcsolatot, minden pasit le kellene törölnöd a Facebook-ról, mert mindenki veszélyes Rád. Mi ez, ha nem beteges féltékenység? Te tudnál így élni? Nem egy állat vagy, akit bezárhat egy lakásba és csak vele kommunikálhatsz meg muff társaiddal.

- Nem tudnék, de ezt tudja. Fogalmam sincs, hogy még mit kellene azért tennem, hogy bebizonyítsam neki, hogy senki másra nincs szükségem csak rá. Megadtam neki a Facebook kódomat is, mert nem akarok takarítást végezni az ismerőseim között, hiszen tudod, hogy ott is dolgozom. A telefonomat akkor nézi meg, amikor akarja…

- Bazdmeg. Tudja a kódod?

- Igen, mert így legalább nincsenek viták. Tényleg nem akarok neki hazudni. Azt szeretném, ha tudná, hogy nincsenek előtte titkaim.

- Ő megadta Neked a sajátját?

- Dehogy. Őszintén szólva nem bánom, mert valószínűleg agyhalott állapotba kerülnék attól, amiket ott találnék. A nyakamat ráteszem, hogy nem feküdt le senkivel mióta velem van, de kibaszottul zavar, hogy képes az orrom előtt chatelni csajokkal, amikor ott fetrengek mellette az ágyban. Legszívesebben megfognám ilyenkor a telefonját és kimosnám hatvan fokon a mosógépben.

- Szerintem sem döngetett meg mást, mert valahol kurva mélyen tuti, hogy érez irántad valamit, csak képtelen kimutatni, Rólad pedig tudjuk, hogy e nélkül nem tudsz élni.

- Mi nélkül?

- Hát anélkül, hogy ne mutatnád ki a szereteted. Te szeretsz szeretni. Ő azt is utálja, ha megsimogatod csupán szeretetből vagy adsz neki egy puszit a karjára, mivel csak azt éred el, ha egymás mellett álltok. A másik pedig… Látod rajta, hogy szüksége van egy nőre, aki terelgeti, mert ahogy most él az egyenlő a katasztrófával.

- Pontosan. Néha olyan érzésem van, mintha nem is a barátnője lennék vagy mije, hanem az anyja. Mit lehet azon utálni, hogy megérintenek? Nem hiszem el, hogy nem szereti, ha szeretgetik.

- Tulajdonképpen mi a faszt vársz Tőle? Hogy majd miattad megváltozik?

- Dehogy várom azt. Egyedül a hozzáállásán kellene csiszolgatni bizonyos területeken. Imádom, hogy mellette nem kell megjátszani magam és magamat adhatom. Imádom, hogy gátlástalan, mert így én is felszabadult vagyok mellette. Előtte nem kell azon bogyóznom, hogy: - Úristen! Mi van, ha most ezt elmondom neki? Mit fog szólni?  Három dolgot szeretnék nála elérni. Az egyik, hogy legyen türelmesebb minden téren, mert olyanoktól lesz lila a feje az idegtől, amik egy fél mondatot sem érdemelnek. A másik, hogy normális hangnemet üssön meg velem, hiszen nem vagyok egy suttyó típus. Amíg én tisztelem és kedves vagyok vele, addig ugyanezt elvárom Tőle. A harmadik pedig a legfontosabb. Az a mániája, hogy egy komoly kapcsolatra csak egy olyan nő alkalmas, akinek maximum 7 maci járt a málnásába, 45 kg, hirtelen szőke és nem beszél pasikkal.

541707_529281780430236_78647177_n

- Ez normális? Hol él? Ügessen már be egy általános iskolába és keressen egy 15 éves puszcsi, lávcsi, szercsit, aki megfelel ezeknek a kritériumoknak. Báááár szerény véleményem szerint már ott sem nagyon lelne olyan kincsre, amelyiken nem ment már át minimum négy vadkan vagy nem nyomott le egy tucat furulya koncertet a Bed beach parkolójában.

- Ugyanezt mondtam neki, de nem érti. Jó lenne, ha felfogná, hogy nem a múltban kell élni és az alapján elítélni a másikat, hiszen mindennek megvan a miértje. Honnan tudja, hogy mit miért csináltam? Mindenki követett el hibákat, amikből jó esetben tanult is. Senkinek sincs makulátlan múltja. Azt kell észrevenni, értékelni, hogy a másik hogy bánik Veled.

- Ezt tudom, de nem értelek. Most éppen rendes Veled, de mi lesz később? Mi van, ha egyszer újra elkezdi azt, ami miatt zokogva állítottál be hozzánk egyik este? Tegyük hozzá, beleégett a retinámba, mert így még nem láttalak. Tudod, hogy mi a nagy kérdésem?

- Na mi?

- Szerinted megbízik majd benned valaha is?

- Nem tudom. Ha igazán ismerne, akkor tudná, hogy azért, mert valaki rám mosolyog, én meg nem baszom pofán reagálás képpen, hanem elejtek egy mosolyt én is, az még nem jelenti azt, hogy dugtunk vagy dugni fogunk az illetővel.

- Te mit keresel mellette, ha nem vagyok indiszkrét?

- Lezártam a múltat… és újra bízni akarok ... megszerettem…

- Én megőrülnék Tőle, de Ti ketten óriási páros vagytok, a humorotok pedig nem ismer határokat. Egyszer nem bújhatok be a szekrénybe, amikor kettesben vagytok? Csak röhögni! :)

- Hát figyelj. Nem adunk ingyen műsort. :)

images (2)

Egy jó kapcsolat nem arról szól, hogy hogyan tudjuk birtokolni és belekényszeríteni olyan helyzetekbe a másikat, amik nem méltóak hozzá. Az tény, hogy kompromisszumokat kell kötni, tolerálni kell, de ez ne legyen már megerőltető. Ha szeretitek egymást, akkor fogjátok meg egymás kezét és menjetek neki a jövőnek együtt. Szeressetek, értékeljétek a jó szavakat, cselekedeteket és mutassátok ki az érzelmeiteket, mert sokszor többet ér egy öleléssel megspékelt puszi, mint a Szeretlek szó kimondása.  Bizalmatlan vagy a pároddal szemben?Ne legyél! Sokszor nehéz levenni az álarcot… Ha mégis megteszi érted, akkor a lelke már elég erős ahhoz, hogy megnyissa előtted. Engedjétek meg, hogy szeressenek Titeket!

 

Ha tetszik az oldal és amit olvashattok, goldenblog fejléc Facebook

kérlek támogass minket egy szavazattal a

Goldenblog 2013 versenyen! Megtaláltok

minket az “Ego” kategóriában!

http://goldenblog.hu/szavazas.aspx?bId=4575#_=_

Köszönjük!

süti beállítások módosítása