Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Otthoni dekor, Macgyver forever!!!

2013. december 09. - Kócos...

Az otthon mindenki értelmezésében egy olyan közeget jelent, ami nyugalmat és biztonságot sugall. Ez mind szép és jó, de mi van azokkal az emberekkel, akiknek ez nem elég? Szerintem ezzel sokan vannak így, többek között én is... Az egyéniség a sablon emberek korszakában szerintem nagyon fontos és az sem baj, ha egy adott személy egyénisége vissza köszön abban a közegben, amiben él: otthon!!!

Nemsokára itt a karácsony és rámjött a "csináljunk valamit a kecóval feeling"
mivel eme ünnepről alapvetően nekem a fények és csillogó díszek ugrottak be először,
arra a döntésre jutottam, hogy valami világítós cuccot építek be a szoba összképébe.

Mostanában a LED-es fényforrások nagyon eltrjedtek lettek:

LED-Light.jpg

 Nem igazán van pénzem ilyen cuccokra, de azért utána néztem a neten, tuti ami tuti...
Nagyon meglepődtem, mert egész elérhető áron kaphatóak ezek a kütyük.
Be is ugrottam egy ilyen "fényáradat-shopba" és megvettem mindent ami kell:

A LED szalagoknak sok fajátája van. Fényerősségtől, színtől, illetve szigeteléstől függően, de ami igazán lényeges:
Vannak egy színű led szalagok illetve RGB (színes) LED szalagok,
Lehetnek kültériek illetve beltériek.
A szalagok egy egyszerű ollóval méretre szabhatóak.

A boltban hagytam egy tízest, ami soknak tűnhet, de ha jobban bele gondolunk, nem az...
Ebben az árban benne volt egy táp, egy rádiós távirányító és 3m RGB LED szalag.
Azt érdemes tudni, hogy a cucc kínai, de manapság mi nem az?!

RGB led szalag szett 30 led.jpg

Az összeszerelés nem túl komplikált, de nagy odafigyelést igényel, mert a rosszul összeforrasztott ledszalag világít ugyan , de nem az adott színnel.
Az összeszereléshez egy forrasztó pisztolyra és egy kis szigetelő szalagra van csak szükség, ha nem bonyolult a megvalósítandó elképzelés akár 30 perc alatt használatra kész a hangulat világítás.

Otthon elkezdtem összerakni a cuccot, de a csomagolás lehámozásánál nem jutottam tovább,
mert 1 vadász tőrön és egy tekercs szigetelő szalagon kívül nem volt nálam más szerszám,
illetve eszköz. 
Kölcsön kértem a szomszédtól egy forrasztó pisztolyt és már kezdetét is
vehette a kreatívkodás.

Hát ne tudjátok meg.... 4 órát szenvedtem vele, mire normálisan össze tudtam kötni
a 6 részből álló szalag egyveleget, de sikerült és úgy vélem nagyon is megérte!!!

Névtelen1 másolata.jpg

A LED szalagoknak köszönhetően nagyon sokféleképpen fel lehet dobni egy szobát. külön világításnak, hangulatfénynek, vagy dekorációs megvilágításnak is tökéletes.

d5c6_2_big.jpg

Ha valaki rákap az önmegvalósítás ezen formájára, csak bátorítani tudom.
Nagyon jó móka és ha kész, apám az a látvány!

Kreatív ünnepeket! :)

Kócos

süti beállítások módosítása