Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Turi-muri

2013. november 26. - D.Nici

Van, aki tagadja, van, aki néha bevallja és van, aki felvállalja. Hogy mit? Azt, hogy a ruhadarabnak, ami rajta van
és az nap már mindenki halálra dicsérte, bizony nem ő az első tulajdonosa, aki hordja. Hogy egyes emberek mért szégyellik ezt, az számomra rejtély, ugyan is én is lelkes turkáló rajongó vagyok. Bizony néha jól esett nevetni a leesett állakon, mikor közöltem egy-egy anyagdarabom árát és beszerzési helyét. Ugyanis sok előnye lehet annak, ha „mások levetett gönceit hordjuk”

Persze nem ilyen drasztikus a helyzet. Tudniillik, azért ezek a bálás ruhák, átesnek vegyi tisztításon és nem úgy kerülnek ezekbe az üzletekbe, ahogyan régi tulajdonosa a szennyes kosárba hajította.

Ha rávesszük magunkat és betérünk egy, hangzatos nevén, használt ruhakerekedésbe, akkor bizony meglepő turi.jpgdolgokat is tapasztalhatunk. Egyik ilyen rögtön, a legszembetűnőbb dolog nekem az volt, hogy tele van az üzlet olyan jól szituált fiatalokkal, akikről soha nem gondolnád, hogy ilyen helyen szerzik be a cuccaikat. Bizony nekem is vissza kellett operálni az állam, amikor plázacica és bizsumacsó lelkesen, könyékig túrt mások álltál már használt cuccaiban. Vagy pedig nagyon jó példa, egy régi kollégám,aki szintén az olyan pasik közé tartozott,aki annyit állt a tükör előtt mint egy nő, vagy ki tudja még többet. Egyszer egy beszélgetés alkalmával valahogy szóba jött, hogy ő csak is márkás ingeket hord. Viccelődtünk is vele, hogy aki jól keres az meg is teheti, de amikor elmondta a kis titkot, akkor mi is csak pilláztunk. Ugyan is szépfiú barátunk, használt ruha üzletekben szerzi be ingeit, sokszor 10-ed annyiért amennyibe valójában kerül. Igaz vadásznia kell kedvenc márkáit, de már megvannak jól bevált helyei, ahol tutira talál magának megfelelőt. Igen, olyan márkás cuccokat találsz és veszel meg fillérekért, amiben még az árcédula is benne lóg. Persze nem mind ilyen, bár nekem van ilyen ruhadarabom, és ha még nem is erre a fajta kincsre találunk rá, akkor is megkaparinthatunk drága márkákat extra kedvezményesen.

Gondolom, szinte mindenki ismeri azt a bizonyos nagy angol használt ruhakereskedő céget. Egyes üzleteiben bizony, nem ritkán, találkozhatsz olyannal is, hogy szín szerint vannak kiakasztva a ruhák, típusok szerint, külön felsők, nadrágok, szoknyák, férfi, női, gyerek és így tovább külön válogatva. Tehát nem kell, mint régen – igaz mai is vannak ilyenek – hatalmas ládákba fejest ugrani ahhoz, hogy megtaláld, amit keresel. Bár ha bele gondolunk, ennek is meglehet a maga szépsége! Személy szerint én ezt az üzletet részesítem előnyben, ha ilyen típusú ruhavásárlásról van szó. Volt rá példa hogy alig 10 ezer forintból kicseréltem a teljes nyári ruha kollekciómat. Valljuk be, azért ez nem semmi.

Egyik kedves barátnőm, „megszállottja” ennek az üzletnek. Amíg nem ismertem csak látásból, mindig úgy voltam
vele, hogy ő is egy a hülye pláza picsák közül.  Annyira divatosan öltözködik, hogy 100%-ban biztos voltam bp4.jpgbenne, hogy csakis drága márkás, butikban shoppingolt darabokat húz magára. Aztán jött a sokk. Jobban megismertem. Nem csak az volt vicces, hogy ismeretlenül nagyon nem szimpatizáltunk – és most akkor nagyon szépen fogalmazok – és aztán kiderült, hogy nagyon klasszul kijövünk és sok mindenben ugyan olyanok vagyunk, hanem bizony elárulta, hogy a szekrényében java részt csak turis cuccok vannak. Persze megjegyezném, náluk még a konyhaszekrényben is ruha van! Ő az, akivel vásárolni kell egyszer ilyen helyen! Bemegy, körbenéz, 10perc múlva olyan cuccokat dug az orrod alá, hogy hasra esel. Nem csak magának neked is. Minden alkalommal keresi „A KINCS”-et. Ez már szinte küldetés. Minimum egy olyan ruhadarabbal kell haza térnie, amit kinevezhet kincsnek. Ez általában márkás, nagyon jó, durván szinte új állapotú, legtöbbször rózsaszín gönc. Esetek 99%-ban meg is találja. Tiszta izgalom vele shopizni!

Két fajta turkálóval találkozik az ember ár tekintetében, a kilogrammra és a darabra árazottal. Az utóbbi mindig kicsit drágább, de az esetek többségében ott több a nagyon jó minőségű ruha. A kilós előnye, hogy pl. nyári ruhadarabok, kis trikók, sortok nem nyomnak sokat, így kevesebbért több mindent vehetsz.

Nem csak ruhát, de cipőket, lakástextilt, táskákat, játékokat is árulnak. Nekem, van olyan innen származó cipőm, aminek egy kopás nincs a talpán, valószínűleg csak fel lett próbálva, de használva nem volt és ezer pár száz forintért vettem. Olyan táskám, ami szintén totálisan kitűnő állapotban van, bátran kijelenthetem, hogy új. Sokan, ha ez a téma jön szóba, húzzák a szájukat és megmagyarázzák, hogy ők biztos nem tudnák felvenni azt, amit már más hordott. Azoknak mindig elmondom, hogy keressen rá egy bizonyos cikkre a neten, hogy mért is kell kimosni, még a drága butikban vásárolt ruhánkat is használat előtt. Főleg, hogy ha valaki kicsit is logikusan gondolkodik és körül néz, akkor láthatja, hogy manapság a plázákban is ugyan azok a cuccok vannak, mint a kínai piacon. A különbség csak annyi, hogy négyszer annyiért.

süti beállítások módosítása