Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

3 klip a hétre

2013. szeptember 21. - Tágrazártszemmel

Jimmy Eat World - I will steal You back

Június 10-én érkezett a banda legújabb albuma "Damage" címmel, amelyről megtekinthetitek az első klipet alant. Nem mondom, hogy nagy fan-ja vagyok a zenekarnak, de amikor arról van szó, hogy The Middle vagy éppen az általam nagyon is favorizált Sweetness, akkor azért ellágyul a szívem (főleg, hogy utóbbit még játszom is kicsiny csapatommal). No de, az új lemez első hírnöke nálam vegyes fogadtatásban részesült, hiszen a zenekar technikásságát a punk-rock szcénán belül még mindig elismerem, viszont a nagy áttörés nem jött ki a dalból. Végigment, elhallgattam, kicsit még dudorásztam is, de nem érzem a késztetést, hogy megint nekifussak. De legalább a lemezen akadnak jobbak is!

https://www.youtube.com/watch?v=Rn8kmgv8xjM

Auróra - Nincs térerő

Idén júliusban érkezett Vigiék legújabb nagylemeze "Ez még nem a tréfa vége" címmel, amelyről most itt az első hírhozó. Engem még nem győztek meg, ugyanis a 2004-es "Meddig tart?" olyan magasra tette a lécet, hogy a mai napig is próbálkoznak az urak azt megugrani (nemhogy felülmúlni...). A 2008-as "A tűréshetáron túl" rádiópunkja nekem annyira nem jött át, pedig ahogy elnézem, ezt az irányt tervezik folytatni. Ráadásul Pusztai Zoli is mintha kicsit már ismételné önmagát... No de, első fecskéből még nem születik nyár (főleg nem manapság...), szóval hallgassátok meg az albumot, amely a júliusi Metal Hammer mellékleteként beszerezhető. Ezzel ugye nagyjából az aranylemez borítékolható is volt, amely terjesztési szempontból nincs kötve semmihez. De hogy egy 30 éves punkzenekarnak ez még sikerül Magyarországon, az azért dicséretes!

https://www.youtube.com/watch?v=1A-WlOxH63I

Fish! - Ki van kivel

Szeptember 22-én érkezik a Konzervzene a srácoktól (amely az új nagylemez címe, ha valaki esetleg nem figyelt volna korábban), addig is: music! Ahogy az a klip leírásában szerepel, igazi nullforintos videóval ajándékoztak meg minket Krisztiánék, ami azért jó, mert jó (hogy ezzel a klasszikussal érveljek)! Nem kell túl komolyan venni (ez itt nem olyan, ennyi), de azért mégis jó, ha valaki odafigyel, hiszen azért mégiscsak van benne valami. Ezzel a tökéletes mondattal megköszönném a figyelmet, katt a videóra!

https://www.youtube.com/watch?v=N2hz1d04hXs

Jam

süti beállítások módosítása