Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

VI. Zorall Sörolimpia... Irány a Déli partok!!!

2013. augusztus 26. - Tágrazártszemmel
Kedves Zorallok és Zorallinák, ahogy Barney Stinson mondaná: Ez egy FERGE..., most figyelj ...TEGES buli volt!!!

 130817-19-Zorall-logoIdén hatodik alkalommal került megrendezésre a Zorall sörolimpia elnevezésű májgyilkos rendezvény, ami több mint ezer embernek nyújtott felejthetetlen élményt Augusztus 17-19 között... közel 60 zenekar két színpadon tette tiszteletét a rendezvényen, csak hogy pár nagyobb nevet említsek:

Depresszió, Rómeó Vérzik, Kalapács, Action, Sing Sing, Zorall, Wisdom, Blues Company

 

Balatonszemesen dübörgött a Rock n Roll, és emellett nagyon sok program állt a látogatók rendelkezésére: Kun Péter emlékkiállítás, Sörolimpiai csapat-játékok, Kerékpár túra Szaszával, Motoros felvonulás, Bika Rodeó, Biliárd, Karaoke, Sztriptíííízz... Hmm... És nem utolsó sorban ott volt a BALATON is. Csak az nem tudta itt jól érezni magát, aki nem akart vagy nem tudott kikapcsolni és kiszállni a mókuskerékből...

Mi már a nulladik napon leutaztunk, de hivatalosan nincs 0. nap, tehát maradt a
VAD KEMPING és az éjszakai illegál fürdőzés, (ami nagyon állat volt) csak hogy
másnap reggel az elsők között léphessünk be a rock n Roll mámorba...

Bent elmondani nem tudom, milyen jól érintett, hogy volt NORMÁLISAN kiépített WC, zuhanyzó helység, (Nem úgy, mint a többi fesztiválon) sőt még konyha is rendelkezésünkre állt, ugyan úgy, mint az összes többi kempingezőnek. Na de felhúztuk a sátrainkat, le a ruhát, az első úti cél a sörös stand, aztán irány a Balaton. Jó víz, jó nők, alkohol, Rockzene reggeltől estig, mi kell még???!!! Ami még furcsa volt számomra, hogy a bulira látogatók nem külön-külön szórakozó emberek halmaza volt, hanem egy hatalmas család és ez nem vicc és nem is túlzás!!! Semmi balhé, semmi kötekedés és minden ott maradt, ahova leraktad...

20130817_095623 másolataAz újkor gyermekei vagyunk,
és ez sajnos meg is látszik...
Telefon nélkül +áll az élet,
de ha fürdeni támadt kedvünk,
vagy egy zúzós koncertre mentünk,
a fölösleges holmik a sátorban,
sőt, kint a "töltőállomáson" is
megvártak minket.

A koncertélményt nem igazán lehet elmesélni, azt a feelinget látni/érezni kell... meg hát maradjunk annyiban, hogy az alkohol az emlékek visszahívását elég erőteljesen gátolja, ezért inkább összedobtam nektek 1 kis videót az itt zajló bulikról, amit a cikk végén meg tudtok majd tekinteni.

A második napon Sikerült elrabolnom egy pár

perc erejéig a  Sörolimpia egyik szervezőjét Boltsek Andit, aki válaszolt pár kérdésemre, kisebb nagyobb megszakításokkal, mert mindig volt valaki aki "leállította" az interjút... :D

Kinek az agyából pattant ki ez a Sörolimpia projekt?

Az ötlet Hangyáé és a korábbi Sing Sing táborok mintájára hozta létre a Zorall Sörolimpiát. Az első négyet még Megyeren rendezték, az utolsó kettőt itt, Balatonszemesen.

Miért jöttetek el Megyerről?

A rendezvény kinőtte Megyert. Nem volt elég hely, nem volt elég lehetőség, nem volt egy olyan infrastruktúra, ami lehetővé tette volna hogy ez a fesztivál tovább fejlődjön, így mindenféleképpen váltani kellett. Ez a helyszín (Balatonszemes) ideális, már csak a Balaton közelsége miatt is és minden körülmény adott ahhoz hogy a fesztiválozók jól érezzék magukat ebben a három napban.

Te miért csinálod ezt az egészet?

2008-ban kezdtem el foglalkozni ezzel az egész Rock N Roll biznisszel. Már nem is tudom hogy hogyan keveredtem le az első Zorall koncertre, de baromira megtetszett. 2010-ben volt szerencsém egy rövid ideig a NEO FM-ben rádiózni és én akkor hívtam meg a Hangyát először, mint vendéget. Azt gondolom, hogy ez barátság volt első látásra. Aztán ugye ott voltam a koncerteken, írtam róluk, interjút csináltam velük. aztán egyszer csak a Hangya hívott, hogy lenne e kedvem neki dolgozni és segíteni a szervezésben. Nagyon szeretem ezt az egészet!

Okkal van sok kisebb zenekar is a fesztiválon?

Nagyon-nagyon érdekes, mert a Hangyával nagyjából egyformán gondolkodunk a feltörekvő zenekarokról. Szeretnénk minél többnek lehetőséget adni, arra hogy meg tudjanak mutatkozni, mert valahogy el kell indulni...

Hiába szerettem volna, több kérdést már nem tudtam feltenni, mert Andit
elragadták tőlem a teendői. Mi mást tehettem volna, meghúztam a Whiskymet
és elindultam beszélgetni a zenekarokkal. Ezért is szeretem a Rockzenészeket,
közvetlenek, jó fejek és nincsenek elszállva maguktól.
A velük készített spotokat is megtekinthetitek pontosan itt.. :D

https://www.youtube.com/watch?v=76U2RxtLkgY

Úgy érzem a Zorall sörolimpia jogosan kapta meg 2012-ben az év fesztiválja címet,(koncert.hu) amire megérzésem szerint idén is pályáznak és nagyon is esélyesek eme címre 2013-ban is...

A harmadik napon végre 100%-ban csak az élvezeti értékekre kellett koncentrálnom,
ezért nem sok emlékképem van a hétfővel kapcsolatban. :D Egy biztos. Jövőre is
menni fogok és remélem, évről évre egyre nagyobb lesz ez a Zorall család.

 

Rock N Roll!

 

Kócos

süti beállítások módosítása