Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Mr. Forrónaci színre lép

2013. május 18. - Tágrazártszemmel

Mr. Forrónaci színre lép

 

Őszintén mondom, majdnem dobtam egy hátast, amikor nemrégiben koraeste belepillantottam a Fókusz aktuális adásába. Egy segédmunkás pasasról volt benne szó, aki arról hírös kérem, hogy elég ízléstelenül szeret öltözködni. Megmondom őszintén, hogy az elmúlt évek divatosnak mondott öltözködési stílusai közül is jó néhány kiverte nálam a biztosítékot, de amit a tegnapi riportban láttam, mindent vitt.

Mr. Forrónaci2

Nos, kérem tisztelettel, a Szegeden élő ominózus férfi szereti a rövidnadrágot. Ezzel nincs is semmi baj; jön a nyár, (már most) tombol a meleg, így érthető, hogy a férfiak is szeretnek lengébben öltözködni. Na, de ennyire??? Ő ugyanis olyan formában hordja eme ruhadarabot, ami legfeljebb nőknek áll jól, és közülük is csak azoknak, akik tökéletes alakkal vannak megáldva. A Csányi Gábor névre hallgató úriember nem véletlenül kapta a Mr. Forrónaci elnevezést. (De hívták már Picsaembernek is; vajh miért?) Az általa hordott rövidnadrágokból ugyanis „ízlésesen” kilátszik hősünk farpofájának jó része, ami egy férfi esetében igencsak gáz. Gábor bevallása szerint amúgy csupán arról van szó, hogy ő szeretne kitűnni a tömegből (na, hát ez sikerült neki), és be szeretné bizonyítani, hogy a férfiaknak is lehet jó alakjuk. Lehet, hogy a hiba bennem van, de nem értem én ezt az egészet. Nem gondolnám, hogy az ember csak úgy tudja bebizonyítani, hogy jó alakja van, ha kint van a fél segge a nadrágból. Ami alá persze alsónadrágot sem vesz fel! Nem is csoda, szerintem már így is elég bajosan férnek el a tartozékok abban a forrónadrágban. Amúgy én nőkön sem szeretem az ilyesfajta viseletet; egész egyszerűen azért, mert elég „olcsó” hatást kelt; olyan ribancos, na. Miért is kell ország-világnak mutogatni magunkat? A nők meg persze ilyenkor csodálkoznak a legjobban, hogy a pasik miért ragadnak rájuk, mint légy a légypapírra. Nos, hát, a férfi vizuális lény, így ha vizuális inger éri, akkor nincs mese, ő cselekedni fog (illetve próbál). Ne bántsuk őket ezért. Szóval a Facebookon hatalmas mennyiségű lájkot begyűjtött antiférfi persze nagyon elégedett magával, olyannyira, hogy a forrónadrág viselése mellett Zámbó Jimmy babérjaira tör. Bizony! Nincs itt semmi elírás, félreértés, ő már régóta nagyon szeret énekelni – főként Jimmy-slágereket –, és ha nem danolászhatna, az számára egy öngyilkossággal érne fel. Most azonban még nem indul el egyetlen tehetségkutatón sem, de ennek csupán az az oka, hogy épp a torkával szenved. Szegényke. Azért remélem, ha egyszer rászánja magát, és kiáll a reflektorfénybe, rövidnaciban teszi mindezt. A stylistok legnagyobb „gyönyörűségére”.

 

Penny Wise

süti beállítások módosítása