Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Kérdezz-felelek Ednával

2013. május 03. - Tágrazártszemmel

Kedves Edna!
Azt hiszem, találkoztam a nagy Ő-vel, már első látásra tudtam! Ma jön fel először hozzám, tudnál mondani pár dolgot, hogy mit NE csináljak? Nem akarom elrontani az estét semmivel!! Köszönöm

Beki, 23 éves

Kedves Beki,
Hát nézd lányom, most mondanám, hogy ritkán kapok hülye kérdéseket, de nem.
Mit ne csinálj, mit ne csinálj..például ne áldozz szüzeket a gangon, azt semmi esetre sem.
No jólvan, félre a tréfával, most én leszek egy trendi női magazin és megpróbálok pát tippet  adni, hogy mit NE csinálj egy randi előtt, pláne, ha ő a nagy Ő.
1. Ne nyomkodd a pofád! Ez fontos!
Sok nő azzal akar vonzóbbá válni, hogy olyan szarokat szuszakolnak az arcocskájukon, amiket egy férfi akkor sem venne észre, ha 6szoros optikai zoommal  homlokodba csattanna. Ezzel pont ez ellentétjét éred el, ronda leszel, még ha ideiglenesen is.
2. Óvatosan a beretvával!
Ilyenkor mindég sietünk, kapkodunk, de, hogy miért, azt ti magatok sem tudjátok, mert a bányakerekei vadkan sörétes segglyukára mondom, a randi előtt legalább 45 perccel  már magyar díszben vagytok. No, éppen ezért  van idő lombvágózni; vigyázzál drágám, nehogy gátmetszést csinálj itten, vagy lekapd a bal lábad véletlen!
3. Ne kapd egyből marokra, várd meg, míg mesél egy kicsit magáról.

Csókimóki,
Edna

Csókolom kezét Edna,
Én egy régóta özvegy férfi vagyok, nem akarom a hátralévő életem egyedül letölteni. Van a községben egy asszony, nagyon kedves számomra, de nem merek közelíteni, kijöttem a gyakorlatból.
Hogy töltsek magamba újra kurázsit? Tisztelettel

József, 56 éves, gazda

Drága Józsikám,
Hát,  ha gazdaságban dolgozol, akkor biztosan értesz a tyúkokhoz is!
Ugyan már, hiszem, hogy ott van az a szikra, csak kissé kihunyt már, de ki a tököm mondta, hogy nem lehet újra felfúni a parazsat?
A lényeg, ne szarj be! Hisz, ha meg sem próbálod, később  azon fogsz agyalni, mi lett volna ha..? Ugye? Ez a rettenetes klisé, mi? Szerintem is szörnyű, hogy mindig az utálatos közhelyek érvényesülnek, nade, figyeljen kedves,.. biztos vagyok benne, hogy legalább akkora lelkesedéssel fogadnád azt az asszonyt, amilyen lelkesedéssel gondozod a farmot. Na remélem azért nem pajzánkodsz a fecskehasú mangalicásakkal!
Józsikám! Egyik lábad itt, másik ott, csábítsd el egy pálesz-piknikre, vagy tapossatok szőlőt, oly mindegy, hisz a lényeg, együtt legyetek!

Csókimóki,
Edna

Szasz Edna,
Rám mászott valami kiscsaj, és nem tudom levakarni, jó, a tali után nem hívtam, de ha lenne agya a kis naívának, kitalálhatta volna miért nem..azóta nem hagy békén, mit javasolsz? Te már koros vagy, van sok tapasztalatod.Cső,

Mátyás, az áldozat

Drága Matyikám,
Föltételezem az áldozatot úgy értetted, hogy téged feszítenek két nyírfa közé és közben vaskesztyűben mogyoróznak!
Tehát, nem csodálkozom, hogy Tőlem, a 100 éves sámánasszonytól kérsz tanácsot, mert tudom, hogy még nyikhaj kis pöcs vagy, még éretlen a világra, és bár most nyugtatnálak, hogy idővel kivirágzol majd, mint a cseresznyefa, de a helyzet az, hogy a remény kártyája eléggé labilis öcsi!
Node, szerintem ne csinálj semmit, ez lesz a legjobb szegény párának, azt majd idővel rájön, hogy milyen kis szellemileg alulbútorozott  szaros  vagy!

Szasz
Edna

 

 

süti beállítások módosítása