Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

3 zene a hétre

2013. március 27. - Tágrazártszemmel

micmusic

Tankcsapda - Lejárt lemez

Negyedik videóklipjéhez érkezett Lukács Laciék Rockmafiája, amelyben meghódítják a roncstelepet és újraélesztik Nickelback - Someday című klasszikusát. Amikor kiadták a promóképet, hogy hol játszódik a klip, reméltem, hogy valami ütősebb dalt választanak ezt az egy nótát képtelen voltam megemészteni. Aztán végül is a sztori kiadja, hogy miért is jó ez a roncstelepes háttér, de vagy én vagyok szívtelen vadállat, vagy nem tudom mi van, de rám még mindig nem hat ez a dal. Viszont a kreativitást legalább nélkülözi, ráadásul a szellem-zombi gyerekek is kissé mókásra sikerültek. Kár. De Sidi legalább erre is tud headbangelni, szóval megérte leforgatni!

 

https://www.youtube.com/watch?v=NtfcIe0mtpo

 

Óriás - Helyet tudni

Nem lett egy "Fát dönteni" az új Óriás klip, de azért egy megtekintést mindenképpen érdemel. Főleg a rendező (Szimler Bálint) és az operatőr (Rév Marcell) személye miatt, akik 2010-ben Magyar Filmszemle díjasok voltak rövidfilm kategóriában (Itt vagyok című művükkel), majd a Cannes-i Filmfesztiválon is vetítették az alkotást. Szóval ők dobták össze Egyedi Petiék leújabb mozgóképét, ami gyakorlatilag arról szól, hogy a Peti fut. Persze, hogy a mögöttes tartalom mit takar, ahhoz segítséget nyújt a szöveg, plusz némi képzelőerő. Az, hogy ezen mennyit agyaltok, az már Rátok van bízva, de a lemezt azért egyöntetűen várjuk!

https://www.youtube.com/watch?v=Qr4M9wIGKYk

 

30 Seconds to Mars - Up In The Air

4 év után végre ismét új hanganyaggal rukkolt elő Jared Leto és bandája, amit (lehet megkövezni) én már tűkön ülve várok. Sejthető volt, hogy a This is War egy olyan ösvény, amelyet nem igazán fognak elhagyni a srácok, hiszen mégiscsak Guiness-rekordot döntöttek a turnéztatásával, ráadásul olyan elvakult hadsereget gyűjtöttek maguk mellé, amelyet még nem nagyon látott a világ. Persze nagyrészt ez Jared személyi kultuszának köszönhető, de nem igazán hiszem, hogy ezt Tomo és Shannon nagyon bánná. A lényeg, hogy az új lemez érkezik, mint ahogy a csapat is hazánkba, a Volt fesztiválra, tehát a rajongók (köztük jómagam is) egészen korrekt évnek nézhetnek elébe. Aztán hogy milyen lesz a lemez? Zseniális, nem kérdés...

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NrFQRn2yYWs

Jam

süti beállítások módosítása