Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

3 klip a hétre

2013. február 28. - Tágrazártszemmel

 

micmusicStone Sour - Do Me A Favor

A dupla konceptlemez második részének első hírnökét láthatjuk alant, amint darabokra törő tükrökön bontakoztatja ki bölcs gondolatait. A dal kellemes, bár nem mondanám, hogy nagyon kiemelkedő lenne. A bólogatós ütem elkaphatja az embert, de én mégis azt mondom, hogy a váltás a végén sokkal többet ér. A refrén fogós, mint ahogy minden Corey Taylor-refrén fogós szokott lenni, szóval ebben nem fogunk csalódni, én azt hiszem. Az pedig, hogy a többiek képesek lesznek-e az első lemeznél kicsit ötletesebb, maradandóbb témákat alkotni (mint az első kislemezes Gone Sovereign volt), az április 9-én eldől, amikor is kijön a House of Gold and Bones - Part 2. Várjuk!

 

https://www.youtube.com/watch?v=OU-N6J8U6iE

Road - Fojts meg a sötétben

 

Március 11-étől a boltokban az új Road nagylemez, a "Tegyük fel...", most pedig itt az első klip, amelyben kicsit betekinthetünk a kulisszák mögé. A héthúros gitárok és az öthúros basszer lesz a lemez nagy újítása, amelytől úgy röfög a hangzás, mintha torzítót dugnánk egy mangalica seggébe, de ennél több újításra nem nagyon kell számítani. Legalábbis ebben a dalban. Szövegileg egészen jó, a zene klasszikusan road-os, az ének..hát azt még azért lehetne gyúrni. De mivel Máté sosem volt egy Chester Bennington, ezért ezt elnézem és tűkön ülve várom az albumot. Még talán annyit, hogy a végén a keménykedés jó, több kéne belőle!

 

https://www.youtube.com/watch?v=JgtOWJfRN_s

Vad Fruttik - Másodpercek és decibelek

Pipacs címmel érkezett egy 3 számos EP február 27-én, de előtte még mélyedjünk el eme electro-punk tétel videóklipjében. Egyszer a Marci azt mondta, hogy mindent meg lehet változtatni egy zene szerkezetében, csak a klasszikus vers-refrén-vers-refrén váltakozást nem. Jelentem, önmagának ellentmond ezzel a dallal, amely egész egyszerűen nem tartalmaz refrént. Ennek ellenére agyakat tép, szíveket zúz és magával ragad. Reméltem, hogy a 30y nyugalma nem ragad át Marciékra, mert akkor már minden alter zenekart félre kéne tennem, akiket szeretek...Szóval a mosolyom határtalan, a dal jó, a klip meg elvont...

https://www.youtube.com/watch?v=h4w8rP97I88
Jam

süti beállítások módosítása