Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Kérdezz-felelek Ednával

2013. február 04. - Tágrazártszemmel

Tiszteletem Edna!
Tudom, furán hangozhat, de akárhányszor meglátom Pocakot a tv-ben, mindig feláll…nem tudom, hogy ez normális e, vagy szerinted reménytelen vagyok? Mit tegyek? Üdv

Röné, 42 éves, vasutas

Drága Röné,
Azzal kezdeném, hogy ha sikerül beszerezni egy példányt, ebből a zöld gobelin tarisznyából, akkor húzd a fejedre és számolj el százig.
No Röném, figyelj most rám.
Bújj ki a műbőrszandidból, mint Linda, és növessz már végre tököt édes fiam!
Most komolyan egy bifidusszal teli gyomorváladékra akarod kiverni a Veresegyház-Vác járaton?
Kedveském, már 42 éves vagy, az életed felét már így is elbasztad, hát legalább azt a pár évet használd ki, amíg még működik keményen az a sorompó!
Ennek tükrében pedig Aranyom felejtsd el ezt a pamutszálas fasztyűt, mert már csak a gondolatra is nyúlok a shotgunomért és lövök, célzás nélkül.
Nőjfel Röné fiam és ne legyél már ennyire kibaszottul perverz!

Csókimóki
Edna

Kedves Edna!
Szexmániás vagyok, Edu a párom meg nem nagyon bírja az iramot (pedig minden nap edz a garázsban), szóval nincs valami, nem tudom, tabletta, ami enyhíti a szexuális vágyat? Nem akarom emiatt Edut elveszteni. Köszi!

Gina, 41 éves, háztartásbeli

Drága Ginám, aki háztartásbeli,
Miért baj az, ha dugtok, mint a nyulak? Hát nehogy már még te szedjél be valami szart Aranyom!
Még a végén felírnak neked valami kínai mérget, amitől  egy plusz csiklót növesztel és mellékhatásként rizst fogsz hányni!
Amúgy meg, 41 évesen tényleg megkérdezed, tőlem, hogy van e gyógyszer a fokozott nemi vágy ellen?
Már látom is a telesoppos reklámot, ami úgy kezdődik, hogy „Sziasztok, Márti vagyok, szekszfüggő.”
No, és akkor látjuk Mártit, amint ütemesen lovagol Károlyon, miközben ő épp aggy’usztája a melleit. Károly arcán elhatalmasodik a fáradtság és a kényszer érzete, majd Márti ezen felbuzdulva elővarázsol a vaginája alól, egy (nagy)doboz antibiotikumot, majd „Itt a megoldás!” felkiáltással bekap, jóesetben csak 1-2 szemet.
Természetesen, ahogy az lenni szokott, a hatás tagadhatatlanul azonnali, ezért egy snitt után látjuk, amint Márti-zsoké peckesen leszáll Károly-lóról, és záróakkordként a következőt mondja:
„ Ha nem akarsz sokat kefélni, hagyd a farkát henyélni!”
Amíg pedig ezt ki nem kotyvasztják a laborban Kedveském, addig olvass több Tiffánit, és markolássz több fakanalat!

Csókimóki
Edna

 

Kedves Edna!
Nagy kéne a segítséged! A blúzomat vasaltam, és eszembe jutott a szex, és kicsit a gőz fölé álltam, ami nagyon jó volt, de utána megijedtem, hogy lehet terhes lettem. Nagyon félek, mert még nem jött meg!!!

Kitty, 23 éves

Édes Kittym…
Hát csak remélem, hogy a villásvégét nem nyalogattad!
No, rossz hírem van édes lányom, mert köztudott, hogy a tízezer HUF fölött vásárolt vasalókban bizony előre lefagyasztott spermiumokat helyeznek el, amik, a víz és a majdani felmelegedés hatására felengednek, és – a fizika csodájaként - , gőz formájában távoznak, majd, (és most figyelj!) a vaginájukat csiklandozó nők méhében – még durvább fizika -, újra testet öltenek, végül pedig beágyazódnak a petesejtbe.
Kurva jó kis találmány, mi?
Majd imádkozom Kedveském, hogy rád hasonlítson az a kölök, és ne legyen egy hatosfokozat a homlokába nyomva!
Kérj anyádtól egy kis felvilágosítást életem, rendben?

Csókimóki
Edna

süti beállítások módosítása