Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Szexi műkörmök, Szexi lányoknak

2012. május 16. - Tágrazártszemmel


Ma a műköröm világába vezetlek be titeket. Felvállalom! Férfi létemre nem tudom, milyen műköröm fajták vannak. Nagyon szexi és nagyon dögös egy műköröm, de én még sose hordtam. :) Segítségemre Anikó lesz. Ki más lehetne erre a legprofibb társ? Anikónak nincs ideje rám, éppen műkörmöt rak fel egy kedves bájos leányzó kezeire. Mindig elfoglalt külön a riportra se volt ideje. Mint mondja van, hogy reggeltől késő estig dolgozik. Igazi profinak tűnik. Miközben beszélgetünk, a vendégével is foglakozik. Semmi hamis mozdulat, semmi kétely csak magabiztosság és profizmus. Nézem, ahogy készíti a műkörmöt. Olyan számára, mint ahogy reggel fel kell a nap. Természetes…




Elmondanád nekem, mióta dolgozol körmösként?

-     mindig szerettem körmökkel foglalkozni. A sajátomat is mindig rendbe tartottam. Egyszer kaptam egy e-mailt arról, hogy kedvezményesen lehet a műkörmös tanfolyamot megcsinálni. Kapva kaptam az alkalmon. Utána pedig felköltöztünk Pestre és sikerült elhelyezkednem. Ez körülbelül három és fél éve tart.  Júniusba lesz egy éve, hogy itt vagyok a Lacinál.

Számodra mit nyújt ez a munka?

-  - azok  közé a szerencsések közé tartozok, akik azt csinálhatják, amit szeretnek. Tudom, hogy sok ember nem teheti ezt meg. Ezért én boldog vagyok! Minden percét élvezem.



Mi az, ami számodra kihívást jelent, ebben a szakmában?

-  - minden vendég kihívás főleg, hogy maximalista vagyok és a tökéletesre törekszem! Mindenkinek másmilyen a keze. Össze kell hangolni a kívánságokat a személyiséggel. Egy köröm elkészítése két és fél, három óra. Ez idő alatt meglehet ismerni annyira valakit, hogy megfelelő műkörmöt kapjon a hozzáillő díszítéssel. Kell hozzá egy kis kézügyesség és szépérzék is. Természetesen elhívatottság is kell annak, aki a szakmában jó akar lenni.



 Honnan veszed az ötleteket egy köröm mintákhoz?

-  - Van, amikor tetoválásokat nézek a netten. De bármiből tudok inspirálódni, ha csak ülök kint a teraszon és beengedem a természetet már az is inspirál. De volt már olyan, hogy a paplanom mintája ihletett meg.

Milyen az idei trend?

-    - már maga a műköröm is egy trend. Azon belül, a siletto  kezd nagyon népszerű lenni.


 Mi az amit elszeretnél érni a jövőben?

-   -  A piacon nagyon sok rossz műkörmös van és sok negatív tapasztalatokkal szembesülök egy új vendégnél. Álmaim közt szerepel egy körmös iskola megnyitása minőségi oktatással.




Anikónál bejelentkezés:  +36 20 337 4373

iGuru Beauty Hair & Nails 
1094  Budapest, Ferenc Tér 1.

  Nyerj te is saját körmöket !!!!

Ha lájkolod és megosztod a facebookon a bejegyzésről szóló postot akkor már játszol is :)
A nyeremény egy voucher Anikóhoz :)
Sorsolás 2012.Június 1.

Ne feled !!  facebook/tágrazártszemmel 



süti beállítások módosítása