Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

A Fodrászok "Guruja"

2012. május 11. - Tágrazártszemmel

Sziasztok!
A mai bejegyzés megszületéséhez az egyik legkedvesebb ismerősömhöz látogattam el, aki a szakmájában az egyik legjobb. Az extrémebbek közé sorolnám, aki számára nincs kihívás. Kivételesen nem hajvágás céljából jöttem hanem, hogy bemutassam munkásságát nektek.  Az évek során a szemem láttára nőtte ki magát, és bontakozott ki hívatásában, ami egyben élete legnagyobb szerelme is. Ezzel a riporttal szeretném közelebb hozni hozzátok a Fodrászok Guruját!
Ahogy beléptem szalonba, egyből körülölelt egy barátságos, vidám légkör.
Szia, Laci! Először is szeretném megköszönni a lehetőséget erre a mai beszélgetésre.Első kérdésem; hányan vagytok, és milyen szolgáltatást nyújtotok a vendégeknek?
Jelenleg velem együtt hárman vagyunk fodrászok és 1 műkörmös kolléganőnk van.
Mikor és hogy indult útjára fodrász karriered?
Sopronban tanultam a Handler Nándor szakmunkás suliban. Az elején még teljesen más dolgokkal foglalkoztam, nem a fodrászattal. Nem is gondoltam  egy estleges fodrász karrierre. Arra meg főleg nem, hogy egyszer saját szalonom lesz.
Hogy jött ez a név, hogy iGURU? Ez a név a második kisebb stúdió megnyitásakor jött. Egyik akkori műkörmös kollégámmal (aki mellesleg férfi volt! a szerk.) találtuk ki. Azt gondoltuk; miért ne lehetnénk mi a szakma Gurui ??(mosolyog! a szerk.) Egy olyan nevet akartunk, ami egyedi. Mivel a mai világban nagy divatja van az iphonenak és az ipadnak ezért, mi is divatot akartunk teremteni. Így összeraktuk az iGuru fantázia nevet.
Mit jelent számodra ez a szakma?
Ha fogalmazhatok így, kiélem a művészi identitásom. Inspirál. Amikor alkotok, egy hihetetlen érzés  fut rajtam végig. A munkám az életem, a hobbim és a szerelmem is egyben. Ez  a szerelem biztos végig kísér az életem végéig.
Ha beül hozzád valaki, mi alapján alkotod meg a frizuráját?
Az első és legfontosabb, hogy  a vendég elképzelését tartsuk előtérben. Meghallgatom, mit szeretne és próbálom az elképzeléseit karakteréhez igazítani. Természetesen, ha kikéri a véleményem, akkor elmondom neki azt is, hogy mi az én elképzelésem.
A férfi vagy a női haj inspirál meg jobban?
A férfi hajat fazonosabbá lehet varázsolni. A női hajban sokkal több lehetőség rejlik.
Hogyan jött a haj tattoo?
Hat éve külföldön láttam ilyet először. Egyből beindította a fantáziámat és láttam benne a kihívást. Majd haza jöttem és a legjobb barátom egyből áldozatommá is eset. :)

Sokan keresnek meg azzal, hogy látták valakin a hair tatoot és ilyen hajat szeretnének?
Igen! Igazából ez sokat lendítet az ismeretségemen és a mai napig nagyon sokan keresnek meg ezzel, mert látták barátjukon vagy barátnőjükön.  Elterjedt a fiatalok körében! Itt leszögezném, senkit se tévesszen ez meg !Természetesen vágunk szolidabb hajakat, extrémebb vágás technikákkal. A mai napig vegyes korosztály jár hozzánk a négy évestől a nyugdíjasig.
Mit üzensz azoknak, akik fodrász pályájuk elején járnak?
Ahhoz, hogy a saját lábadra állj, sok stresszen és még több akadályon kell nap mint nap átrágnod magad. Amikor peddig már ott álsz , hogy megnyitod az első üzleted, akkor ezek átértékelődnek és egyszerűen csak boldog vagy. Ezért én sok kitartást kívánok nekik és soha ne feledkezzenek meg álmaikról, vágyaikról!
Mire vagy a legbüszkébb?
Az üzlet minden egyes négyzetméterét a két kezünkkel alakítottuk, hoztuk létre! Festés, tapétázás a bútorok elkészítése… Minden nap, amikor bejövök dolgozni, egy olyan érzés ragad magával, ami leírhatatlan. Azt kívánom mindenkinek, hogy ezt egyszer érezhesse! Azt csinálhatom, amit szeretek és a legfontosabb, hogy az enyém. Kemény munka volt, de ez még nem a kiteljesedett álom. Csak egy része.
Mik a céljaid az elkövetkező időszakban?
A vállalkozás fejlesztése mindig cél. Mindig kell valami újat mutatni. Szeretném a szalont bővíteni, hogy ezzel több igényt ki tudjunk elégíteni. Előkészületben van a tetováló és a piercinges rész kialakítása. Hamarosan ezt a két szolgáltatást is nyújtani tudjuk majd a publikumnak.
mikor volt a legnehezebb? Volt olyan hogy feladtad már?

Minden kihívásnak eddig próbáltam eleget tenni. Feladni, még soha se adtam fel! Mindig vannak nehéz helyzetek. Amikor megnyitsz egy üzletet, számtalan sok új problémát kell megoldani. Olyanokat, amikkel soha előtte nem találkoztál. A mai gazdasági helyzet is nagy kihívás. Mikró vállalkozások jönnek létre és pillanatok alatt meg is szűnnek. Észnél kell lenni! Feladni soha nem szabad! Egy problémákkal megtűzdelt napot pedig el kell felejteni.

Utolsó szó jogán? :)
Szeretném megköszönni mindenkinek, aki valaha és akik jelenleg is támogatnak és mellettem állnak! Köszönöm a kis csapatomnak, hogy dolgozhatok velük! Továbbra is várunk mindenkit szeretettel! :)
Én is Köszönöm!
Zsoliee
Az iGuru Beauty Hair & Nails  keresed a facebookon!

 

süti beállítások módosítása