Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

3 klip a hétre

2013. szeptember 07. - Tágrazártszemmel

Our Youth - Oak Tree

Második EP-jéről hozott nekünk egy igazán minőségi kisfilmet a budapesti Our Youth, akik mostanában eléggé sokat betegeskednek, de azért a klipre, hál' Istennek, még maradt erejük. Szerencse ez azért is, mert engem a dal önmagában nem igazán győzött meg arról, hogy a srácok pozitív irányba fejlődnének (vagy egyáltalán valahova is fejlődnének a tavalyi debüt óta), viszont ez a videó biztosított arról, hogy azért igyekeznek minőségi dolgokat kiadni a kezeik közül. Az pedig már csak az én hülyeségem, hogy kezd tele lenni a hócipőm a sok szimbólummal, amelyet minden zenekar használ, és elrejti mögé a valódi tartalmat. Kell ez, nem azt mondom, hogy nem, csak mostanában kicsit már sok belőle. És hangsúlyozom, hogy ez NEM a srácok hibája! A klip a magyar videók között is igencsak az elit kategóriába tartozik. Ennél szebb képek talán egyetlen idei kisfilmben sem voltak. A sztoriban azért még a The (hated) tomorrow odaver…

https://www.youtube.com/watch?v=Jane3l2wr2E
Insane - Lighthouse

Az általam igencsak nagyra értékelt tavalyi album végre kapott egy videót is Érsiéktől, ráadásul eléggé minőségit. Köszönjük! Mondom ezt sok rajongó nevében, hiszen az Insane háza táján az unatkozás még csak szóba sem jöhet. Úgy be vannak táblázva, mint egy kivénhedt Excel-ablak, mégis marad idejük ilyen minőségi, zseniális munkákat összehozni. Mondjuk nekem már az is elég lenne, ha a zenét hallgatom (mint ahogy tettem azt már jó néhányszor eleddig), de azért így mégiscsak plusz egy fokkal vízszintesebb a leányzó fekvése! Taps!

https://www.youtube.com/watch?v=3vNJYOyPdoA

Blind Myself - Veszélyes hulladék

Mindig is tudtuk, hogy ezek a srácok nem normálisak, viszont Zeneexpresszbe metált? Na ilyet sem nagyon látott még a mélyen tisztelt publikum... Szóval tökéletes reklámfogásnak tűnt, hogy a Négyszögöl 3. részének promózásaképp készüljön egy ilyen videó, ahol a srácok urakká változtak (már persze csak kinézetre), a zene kemény marad, a szövegnek meg még mindig van értelme. Legalábbis nekem ezek a legszembetűnőbb dolgok. Volt egy hozzászólás, miszerint "A mosholó nyugdíjasokat miért cenzúrázta ki a tisztelt vágó úr?"... szerintem ennél szebb befejezés nem kell.

https://www.youtube.com/watch?v=dG5ukaTRo80

Jam

süti beállítások módosítása