Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

3 klip a hétre

2013. augusztus 04. - Tágrazártszemmel

Avril Lavigne - Here's to never growing up

Az idén új lemezzel jelentkező Avril elkészítette első klipjét beharangozóként, hogy mire is lehet majd számítani őkisasszonyságától. Arra, amire eddig... Vagyis nem, ugyanis a mostani lemezt nem egy pop-punkos dallal kezdi promózni a kanadai énekesnő, hanem egy igazán popos, szalagavató bálos klippel megspékelt nótával. Egyébként mindig is büszke voltam, hogy 18 évesnek is alig nézek ki, ráadásul ahol csak ezt hazudom, mindenhol el is hiszik...aztán megláttam Avrilt ebben az iskoláslány-jelmezben és rájöttem, hogy ha majd ennyi idősen is (nem illik ugye a hölgyek koráról beszélni) eladhatom magam diáknak, mint ő, na akkor leszek igazán király. Addig meg csak egy nagyra nőtt óvodás. Viszont Avrilnek a prom queen szerep igencsak jól áll, szóval a kanos tizenéveseknek (direkt nem írom, hogy fiúknak vagy lányoknak) újra lehet mivel foglalkozni esténként...:)

https://www.youtube.com/watch?v=sXd2WxoOP5g

Muse - Panic Station

Nagyon reméltem, hogy lesz erre a dalra klip, mert nekem az egyik kedvencem volt a tavalyi, The 2nd Law című korongról. Matt-ék pedig olyan videót hoztak össze rá, amelyre szerintem senki nem számított. Ugyanis ebben a klipben kiderül, hogy Matt-ék is emberek, ráadásul nem is akármilyen humorérzékkel rendelkeznek. Szerintem nem túl nagy meglepetés, de nekem a T-Rex a kedvencem az egészből. Pedig elég nehéz volt a választás, hiszen annyi baromság van összevágdosva a klipben, hogy akár még PSY is beállhatna ötletekért... Komolyan mondom, ez a komolytalanság zseniálisan áll a bandának. Többet!

https://www.youtube.com/watch?v=6uBK5kvakD8

Psy - Gentleman

Van élet a Gangnam Style után. Legalábbis ez derül ki Psy legújabb videójából, amely ha felül nem is múlja a nagy elődöt, azért a szintet nem adta lejjebb. Nem azt mondom, hogy az év dalával van dolgunk, de hát nem is ezért nézték meg több, mint egymilliárdan az előző videót sem. Itt kérem a hangulat, az elborult agy szüleményei és az egyéni koreográfiák azok a tényezők, amelyek kiemelték az úriembert a koreai popközegből. (nem mintha bárki mást is ismernék onnan...mea culpa) Szóval a lényeg, hogy a Gentleman nálam megkapja a tökéletes folytatás jelzőt, ugyanis ha nem is hoz akkora újítást a zenei világba, mint anno a Gangnam Style, attól még ez igencsak szórakoztató. Persze nem ettől fogom megkedvelni ezt a műfajt, de egyszer-kétszer még tuti végigpörgetem ittasan...

https://www.youtube.com/watch?v=ASO_zypdnsQ

Jam

 

Ha tetszik az oldal és amit olvashattok, goldenblog fejléc Facebook

kérlek támogass minket egy szavazattal a

Goldenblog 2013 versenyen! Megtaláltok

minket az “Ego” kategóriában!

http://goldenblog.hu/szavazas.aspx?bId=4575#_=_

Köszönjük!

süti beállítások módosítása