Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Brazil "kóstoló"

2013. július 19. - Tágrazártszemmel

Ryad tett arra próbálkozásokat, hogy megértsek valamit a portugál nyelvből, de csak szavakat volt hajlandó elfogadni az agyam, a mondatokat képtelen voltam értelmezni. Ryad úgy gondolta, hogy 5-6 szavas tudásommal már valószínűleg fel tudok dolgozni egy egész filmet, mely portugálul hangzik. Így betettek egyet.

- Ugye most csak szórakoztok? – kérdeztem a srácoktól

- Mert?

- 3 mondatot tudok portugálul, amit megtanítottatok nekem és egy egész filmet akartok velem megnézetni?

- Majd fordítunk!

És fordítottak nekem lelkesen. Ezt úgy kell elképzelni, hogy én nagyon durván koncentráltam, figyeltem. A színészek mozdulataiból, gesztikulációkból próbáltam meg leszűrni, hogy mi is történhetett a filmben. Ryad és Jose észrevette, hogy nem fogtam fel semmit, csak úgy csináltam, így inkább 5 percenként leállították a filmet és elmesélték nekem, hogy ki mit mondott és mi történt. Miután befejeződött a portugál-magyar nyelvtanfolyam azt gondolták, hogy megtanultam a nyelvet és elkezdtek hozzám beszélni.

Sandoel kérdezett valamit és csodák csodájára megértettem, de magyarul válaszoltam rá csípőből. Adroaldo erre úgy megilletődött, hogy válaszolt nekem angolul. Josenak eljutott az agyáig ez a kommunikációs szint és a Coca Cola az orrán fröcsögve távozott a röhögéstől, Ryad pedig lemerevedett, mint egy kígyó.

Tisztességesen kiröhögtük magunkat, de megéheztünk.

Kitalálták, hogy készítenek egy brazil ételt. Dörzsöltem a tenyerem, hogy ez fantörpikus lesz. Tészta kifőzése, basszuk tele pirospaprikával és küldjük meg még egy kis fűszerrel. Da-dammm, készen van. Leesett az állam, de dögöljek meg finom volt. Én befaltam mindent, majd Ryad szépen komótosan megszabadított egy banánt a héjától. Ezt a banánt szépen odahelyezte a tészta és a csirke mellé a tányérra.

Odanéztem…Visszanéztem …Odanéztem…images

- Te mit csinálsz?

- Eszem. Mit csinálnék?

- Vedd már el onnan azt a banánt, mert gusztustan. Ha megetted a tésztát, utána felőlem egybe is lenyelheted vagy meg is dobálhatsz vele, de az nem oda való.

- Háááát ezt nem hiszem el. Finnyás vagy. Amúgy meg akkor szólhatnál csak emiatt, ha külön fakkok lennének a gyomrunkban és külön helyekre menne az étel. Így nem szólhatsz nekem semmit, mivel egy helyre megy minden és tök mindegy, hogy hogyan és mivel eszel mit.

Elgondolkoztam. Gratuláltam neki ahhoz, hogy ezt meg tudta magyarázni, de nem bírtam nézni. Azt már tényleg nem bírtam volna elviselni, ha levág egy szelet banánt és rátekeri a tésztát, majd úgy tünteti el a szájában, így jobbnak láttam, ha bemegyek a nappaliba és csatlakozom Sandoelhez , akivel csak mosolyogni tudtunk egymásra. Ennek az volt az oka, hogy Ő csak portugálul beszélt én pedig nem tudtam portugálul. Vele lett volna kiegyensúlyozott párkapcsolatom. A mosolygási és a nonverbális életünket profi szintre emeltük Sandoelel, így nem volt probléma,ha együtt hagytak minket. Ha túl sokáig mosolyogtunk mereven, akkor segítségül hívtuk a Google fordítót és bepüföltük a mondókánkat.

Jose elkezdett tevékenykedni a konyhában, mert neki nem volt megfelelő az, amit a fiúk készítettek. Hát együnk tésztát babbal.

- Azt a kurva! Tészta és bab együtt? - lepődtem meg

- Hülye vagy Pufi? Isteni, muszáj megkóstolnod! Be fogsz pisilni a gyönyörtől.

Hát megkóstoltam és egy kis idő elteltével éreztem, hogy valami nem stimmel. Rakoncátlankodott a gyomrom és a huzatos fosás jött rám. Jeleztem Ryadnak, hogy gondok vannak kibontakozóban kényes kis belemben, ugyanis a babos tészta előtt megzabáltam egy fürt szőlőt és egy barackot. Toporogtam a konyhában, sétálgattam, szidtam a kurva nénikéjét mindenkinek, de a klotyót nem támadhattam meg, mert egyedül voltam lány négy brazil sráccal. Ha mégis meglátogattam volna akkor, valószínűleg felfostam volna a falra azoktól a kajáktól. Megköszöntem nekik, hogy tönkre tették a bélműködésemet. A görcseimre hivatkozva pedig elindultunk haza Ryaddal.

Másnap találkoztunk ismét a Fiúkkal. Kitalálták, hogy menjünk már egy nyalni egy fagyit. Mindenkinek kértem, aki nem beszélt magyarul. Ryad ugyan beszél magyarul, de amit ott leművelt… Történt ugyanis, hogy kiszúrt egy rózsaszín pompában csillogó fagylaltot.images (2)

- Te Pufika!

- Igen?

- Mit is kértél Sandoelnek?

- Arra a rózsaszínűre gondolsz?

- Igen.

- Puncs.

Gondoltam értette, de a következő beszélgetést hallottam!

- Akkor kérek szépen egy Puncit!

- Hogy mit? - azt hiszem itt fagyott le a fagyis kislány, aki amúgy is zavarban volt a fiúk jelenlétében.

- Ryaaaaad!!! -odafordultam, hogy kisegítsem, de alig bírtam ki röhögés nélkül.

- Mi van?

- Az nem punci, hanem puncs!

Kértem helyette is punci nélküli fagyit, de hogy Jose se maradjon ki semmi jóból rögtön ott termett.

- Én szívesen kezelésbe veszlek Drágaságom! –ajánlotta fel a leányzónak szolgálatait.

- Jose! Hagyd már békén szegény kislányt! Kaptál fagyit, húzzál kifele!

- Na jól van Pufi! Este úgyis megyek bulizni! - mondta duzzogva, mert nem tetszett neki, hogy megakadályoztam egy numerát.

- Oké, tudjuk. - mondtam neki.

- És ott kapok majd Puncit! - ezzel a slunggal elviharzott. :)

Folytatás...

 

 

süti beállítások módosítása