Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Szöcske "halál" brazil módra

2013. július 12. - Tágrazártszemmel

Megjegyzés, még mielőtt elkezdenéd olvasni. :) Az akkori barátom brazil volt, beszélt magyarul és most nem az eredeti nevét használom a történetben. Rengeteg olyan történetem van, melyek örökre a szívem csücskei maradnak. Íme az egyik.

Bevonszoltam magam a fürdőszobába azzal a céllal, hogy felfrissítem magam és újult erővel vetődöm be az ágyba. Fáradt voltam és minden álmom az volt, hogy vízszintben legyen a testem fél órán beül. Miután teljesítettem a tervet, belebújtam a rózsaszín kis mamuszomba turbánnal a fejemen, bebugyoláltam magam egy helyes kis törülközőbe, majd elindultam az ajtó felé. Kinyitottam, de abban a másodpercben egy madár méretű szöcske dobbantott be az arcom mellett elsuhanva a zuhanyfüggönyre. Ordítva vágtam be magam mögött az ajtót, amit el is torlaszoltam utána a testemmel.

A barátom odarohant, mert valószínűleg azt hitte, hogy megtámadott a zuhanyrózsa és belefulladtam egy tubus fogkrémbe.

- Mi történt Pufi? Miért ordítottál és miért őrzöd az ajtót?

- Beugrott egy kurva nagy zöld szöcske és most ott pattog a fürdőszobában vidáman.

Ő ezt nyugtázta, sarkon fordult. Leült az ágyra és várta, hogy mit fogok reagálni a világ legnagyobb nyugalmával az arcán.

- Most Te komolyan mondod, hogy egy szöcske miatt hisztizel? - csóválta a fejét

- Igen. Miért? Van vele valami problémád? Nem is láttad még, hogy mekkora és különben is. Menj be és öld meg!

- Pfff. Na mutasd azt a szörnyeteget!

Átadtam neki a kilincset, átvágtattam a nappaliba. Úgy gondoltam, hogy onnan majd kellő távolságban leszek a veszélyforrásomtól és irányítom majd a barátom gyilkossági kísérletét a szöcske ellen.

 2683869614

 

Pár perc múlva nem akartam hinni a fülemnek, amikor azt hallottam, hogy putyujgatja és kedvesen közli velem, hogy Ő ugyan nem fogja bántani, mert Ő is egy élőlény és különben is mit fosom össze a bokám egy ekkora állattól.

Na én ezt nem hagyhattam annyiban. Odacaplattam, csípőre tettem a kezem és odanyújtottam neki egy papucsot.

- Öld meg! Most!

- De várjál már egy kicsit, nem találom!

- Akkor keresd meg, fogd meg a nagy szereteteddel és baszd ki az ablakon vagy ma nem mosok fogat, reggel pedig felébresztelek, hogy őrt állj mellettem a fürdőben.

- Jól van na, higgadj már le! - utána még motyogott magában valamit portugálul, amit lehet jobb, hogy nem értettem .

Hatott a fenyegetésem, mert valahogy sikerült elkapnia azt a kis szemétládát, de ekkor mit ad Isten? Leszakadt az egyik lába csóri szöcskének. Ryad szomorú lett, meggyászolta. Már láttam magam előtt, hogy rendezünk neki egy kisebb fajta temetést mondjuk a konyhában és halotti tort ülünk reggelig.

- Te Pufi! Látod mit csináltunk szegénnyel? – nézett rám háromlábú haverjával a tenyerében

- Én semmit. Te tépted le a lábát! – kentem rá minden felelősséget

- Ha nem zavart volna Téged, akkor ez nem történik meg. Arra nem is gondoltál, hogy reggelente együtt zuhanyozhattatok volna, segített volna Neked fogat mosni és a legjobb barátod lehetett volna?

Azt hiszem itt kerekedtek ki a szemeim.

- Hogy mondtad?

- Ahogy hallottad. Szöcske gyilkos vagy!

- Tudod mit? Azt hiszem egy szöcskét sem sajnált még úgy senki, mint Te, úgyhogy most már boldogan válhatunk meg tőle. Gyere ki szépen és vegyél tőle könnyes búcsút.

- Hát jó…

Szomorú menetelés következett az erkélyig, és egy helloszia, kösz bazdmeg , hogy itt voltál köszönéssel ledobtuk a tizenegyedikről.

Ryad mögött kullogtam vissza a hálószobába és lefeküdtünk. Egy hirtelen ötlettől vezérelve felült és elkezdett imádkozni.

- Ugye most nem a szöcskéért rebegsz el egy imát? - kérdeztem

- Baszki Pufi, nem elég, hogy úgy viselkedtél, mintha egy elefánt akart volna megerőszakolni a fürdőben, még piszkálsz is! - és itt már nem bírta ki röhögés nélkül.A vállára hajtottam a fejem. Miközben birizgálta a hajam megkérdeztem Tőle.

- Miért vitted ki mégis a szöcskét? Tudom, hogy milyen nagy szíved van és Neked ez nehezedre esett.

- Nem gondolod, hogy büdös szájjal fogsz itt mellettem szuszogni egész éjszaka.

Nos, Ő az én Hősöm :-)

 

black-and-white-hands-joining-fingers-together

süti beállítások módosítása