Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Hupikék törpikék

2013. június 26. - Tágrazártszemmel

hupikek_torpikek

Gyermekkorom kis kedvenceit a Hupikék törpikéket mozivászonra vitték, csináltak belőlük egy mozifilmet.
hupikek_torp_fill_616x306Nem töltött el anno nagy izgalommal ez a hír, hisz nem fűztem hozzá sok reményt, hogy ebből bármi jó kisülhet. Egy rajzolt mesét 3D filmben elkészíteni úgy, hogy mellette élő szereplős is a film, szerintem hülyeség és illúzióromboló. Megnéztem és olyan volt amilyenre számítottam. Baromi szar.
Egyszerűen nem tudom feldolgozni ezeket a figurákat, nem vagyok öreg vagy túlságosan maradi, nyitott vagyok az új és érdekes dolgokra, de ez valahogy nem egy olyan dolog, aminek jót tesz a változás. Némely dolog úgy jó, ahogy van.. ahogy volt.

Láttam már Miki egerek meg Micimackót számítógépes gagyi 3D-ben és hát azoktól is a falra tudtam volna mászni. Pont, mint a teletubbie-k. Értelmetlen és csak sajnálom a felnövekvő generációt, hogy ilyeneket kell nézniük. Ez olyan, mint az újszabású játszótér. Mindent körbegumizni meg sterilizálni, szkafanderben és könyökvédővel kiengedni a gyereket. Megértem, hogy történnek balesetek, megértem, hogy féltjük, óvjuk őket, de ha belegondolunk mi is felnőttünk valahogy. És visszagondolva nem hiszem, hogy kevesebb vagyok, mert beton volt a hinta alatt.. maximum megtanultam, hogy ha elesek akkor az fáj. Ilyenkor felállunk és megyünk tovább.

_39770_image_teletubbiesLehet elkanyarodtam, de ez is hozzá tartozik. A gyereket beültetni a TV elé és hagyni, hogy egy gügyögő napot bámuljon, hülyeség. És ilyen az is mikor Törpapát és Törpillát meg egész Aprajafalvát megerőszakolja a 3D univerzum. A történet elmesélése nem gáz, mert megtudjuk, amit sokan nem tudtak, hogy Törpilla miért is az egyetlen leány a faluban, és a falu meg nem találása is felvetődik, melyre hamar választ kapunk. Viszont ezzel ellentétben a szereplők gázok kicsit. Neil Patrick Harris jó színész, remekül játssza a nőcsábászt az Így jártam anyátokkal című sorozatban, de itt kicsit hülyén áll neki a rá szabott szerep.

Ezeket összegezve, én, ha a szülők helyében lennék, inkább kivenném a régi sorozatot és azt nyomatnám a lurkóknak, mint ezt a filmet.

http://youtu.be/yhBpgqXwrt8

gugli

süti beállítások módosítása