Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

3 klip a hétre

2013. június 06. - Tágrazártszemmel

Escape the Fate - You're Insane

Májusban érkezik a banda vadiúj lemeze Ungreatful címmel, amelyhez jelen videó képezi a második beharangozót. Mivel az elsőt nem értékeltem túl, ezért itt az ideje, hogy kicsit köszörüljem a csorbát. Mondjuk azért nem fogom Jared Leto-i magasságokba emelni a bandát, hiszen ez a zene azért még mindig távolabb áll tőlem, de meg kell jegyezni, hogy ez a döngölős rock a kellemes refrénnel már egészen emészthető. Emellett meg kapunk egy halál egyszerű sztorit, halál egyszerűen elmesélve, de valahogy mégis működött a dolog. Legalábbis félig. Jelen esetben én a gitárszóló erőltetésével vitatkoznék egy keveset, ugyanis semmi nem indokolja a dalban a jelenlétét. Csak szimpla erőfitogtatás... de a dal többi része nem lett olyan rossz. Kíváncsi vagyok a lemezre.

https://www.youtube.com/watch?v=KAgHj2y_TDk

Anti Fitness Club - Jégvirág

A marketing újabb lépcsőjén az új AFC-klip: a legolcsóbb klip, amelyet mégis milliók néznek majd meg Tomi új "haja" miatt. Bravó! Harmadik videónál tartanak a srácok a tavaly megjelent albumról. Két komolyan megtervezett, nagy költségvetésű klip után most egy Tomi-mellszobrot láthatunk tátogni fekete-fehérben. Ráadásul a dal sem a kedvencem, úgyhogy nagyon nem is emlékeznék meg róla mélyebben. Ilyen is van, sokan fogják szeretni. Én nem.

https://www.youtube.com/watch?v=0oBEs5MCQrE

Lyric: Alvin és a mókusok - Paraszt

A tavalyi lemez egyik legjobb dalához készített szöveges videót Pásztor Pista, amely az Elbaszott szerelem egyenesági folytatásaként is felfogható. Nagyjából ezért is imádom ennyire. Másrészt meg azért, mert mire beindul a dal, addigra már akkora a pulzusunk, hogy alig bírjuk kivárni, hogy "na mi lesz már ebből"? És egy igencsak jó dal kerekedik, mint ahogy azt már a kritikában is megemlítettem, úgyhogy nem szeretném nagyon bő lére engedni a dolgot, csekkoljátok a videót!

https://www.youtube.com/watch?v=Mi6OLehfj0c

Jam

süti beállítások módosítása