Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Műsor(nem)ajánló: Éjjel-nappal Budapest

2013. március 03. - Tágrazártszemmel

Éjjel-nappal Budapest

Nos, tehát, kérem alássan, a Retekklub meghozta a döntését, hogy orvul leveszi műsoráról a Kód című vetélkedőt, hogy valami „jobbal” helyettesítse. Persze, lehet, hogy nem is jobbal akarta helyettesíteni, hanem valami nagyon ótvar szarral; ez utóbbi briliánsan sikerült, Oscart neki! Igazság szerint a Kóddal nem volt semmi probléma; jó kis vetélkedő volt, ahol nem a szerencsén múlt a pénznyeremény, hanem azért némi agyi kapacitás is szükségeltetett hozzá. Valószínűleg ezért szüntették meg! Ez tuti! Nehogy mán a tévé előtt üldögélő humanoidok elkezdjenek gondolkodni; hisz hova vezetne mindez? Ezt megakadályozandó tették be a helyére az Éjjel-nappal Budapest címet viselő szörnyszülött realityt. (Azóta rájöttek, hogy rossz helyen van, így elkezdték pakolgatni, mire – lőn megoldás! –, most már a „Kókusz” után látható, ami egyébiránt egy hihetetlenül érdekfeszítő bulvármagazin, ahol az egy négyzetmilliméterre jutó celebek és műanyag mellek száma az Aktívban látottakéval vetekszik. No, van ez a műsor, amiből már volt szerencsétlenségem pár részt megnézni, és egy igen kardinális kérdést juttatott eszembe: vajon mi lehet az értelme? Itt megy már pár hete ez a borzalom, de én még nem jöttem rá, hogy a csatorna tulajdonképpen miért is csinálta meg? Akit a jó szerencséje, illetve a kíváncsisága megóvott attól, hogy akár egyetlen fejezetecskét is lásson eme gyöngyszemből, annak elárulom, hogy a műsor arról szól, hogy van nyolc fiatal, akik közösen bérelnek egy labirintusszerű kecót, állandóan bulizni járnak, idiótán viselkednek, vergődnek és szexelnek jobbra-balra, előre-hátra meg le és fel. Vagy ha még nem, hát majd akkor fognak, ahogy azt illik. Eszembe jutott már az is, hogy kiknek készítették ezt az izét? A tizenéveseknek? Ha igen, csak gratulálni tudok; baromi jó példa a fiatalság előtt, hogy ne foglalkozz semmivel, csak bulizz és szexelj, ész nélkül. A huszonéveseknek? Talán ez lehet a leginkább célközönség, bár nem tudom, hogy a huszonévesek mennyire vannak rákattanva az ilyen típusú „műsorokra”. Az idősebb korosztályt már meg sem említem, hiszen őnekik nem jelenthet alternatívát a sorozat. A másik, számomra bűvös gondolat, hogy ez most mi is? Hát olvastam már sorozatnak, meg realitynek, dokurealitynek meg fikciós realitnek is. (Az amúgy mi?)

A lényeg, hogy nem igazán értem ennek a műsornak a létjogosultságát, sőt, az alapötletét sem. Mi ebben a jó? Lehet rajta szórakozni? Nem, max. pár sör után. Lehet belőle tanulni? Nem. Rossz példát mutat? Igen! Komolyan mondom, én szégyellem magam, hogy nő vagyok, amikor a tipikus mai fiatal csajokat mutatják benne, akik folyton bulizni járnak, és egy anakondát megszégyenítő tekergéssel (ez náluk a tánc) illegetik magukat a férfiak előtt. (Meg a nők előtt is, fák jú!) Aztán persze ők vannak megsértődve, hogy ribancnak titulálják őket, és csak ürítésre kellenek. Nem, nem vagyok prűd, de egy nőben legyen tartás, lehetőleg ne keltsen feltűnést a farokhiánya, mert az baromi ciki! Főleg egy szórakozóhelyen.

A sorozatban egyébként feltűnik VV Anikó is, aki nem mellesleg az egyik bulvárújság cikkében kifejtette, miszerint igencsak díjazná, ha nem emlegetnék a neve előtt a VV jelzőt, mint valami mantrát, mert ő mostan már színésznő! Jujj, de izgi! Én is az vagyok egyébként, csak hogy fellebbentsem a fátylat fiatalságom elrejtett titkáról. Anno ugyanis, még a ’90-es években voltam egy vetélkedő forgatásán, mint a közönség egyik tagja, és a leadott adásban látszódtam is, amint bőszen tapsolok! Na, kb. ennyire színésznő VV (csakazértis!) Anikó is. Az egy dolog, hogy szerepel egy ilyen hulladék műsorban, de azért ne tévesszük már össze a szezont a fazonnal! Sorozatszereplő a jány, nem színésznő. Az ugyanis máshol kezdődik.

Hát, nem tudom, meddig fog ez a műsor futni, de hogy nem sokáig, az tuti. A másik csatornáról épp a múlt héten vették le a korábban már említett Bűnök és szerelmeket, pedig ehhez képest az egy Oscar-díjas alkotás volt! Úgy tűnik tehát, hogy mindig van lejjebb, pedig hányszor hittük már, hogy nincs. Na, elmentem Animal Planetet nézni.

 

Penny Wise

Éjjel-nappal Budapest2 (1)

 

süti beállítások módosítása