Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Merre van az arra?

2012. december 11. - Tágrazártszemmel

Hogy egy slendrián szóval kezdjem, assz'em a világ, mint emberhalmaz, mint (de)generáció - melyre rábízzuk az eleddig felhalmozott szellemi s egyéb értékeinket -, egyenesen siklik lefele a csúszdán, bele a jövő bűzös leheletével átitatott pöcegödrébe.

A múltkorában olvasgattam ippeg egy József Attila verset, s elgondolkodtam, vajon 20 év múlva fog-e valaki emlékezni rá.
Na nem vagyok álszent, én sem verseskötettel megyek a retyóra (sőt, tagja sem vagyok a szüzek templomi asszonykórusának), de úgy érzem, hogy a világ (beh klisésen költői voltam) már régóta valami elkorcsosul irányba megy.

Kár, hogy
- az ájfónozás (büdös lecsúszott troll vagy, ha nem lóg minimum 1, de inkább 2 patinás darab a seggedből, amiért 3 hétig kempingeztél az áruházlánc boltja előtt, előre csomagolt hidegélelemmel, elsősegély felszereléssel és egy csomag óvszerrel; nade ilyenkor kérdem én, akkor ki is a gáz valójában?) - a retekszellemihulladéktévé (jut eszembe, jelenleg a legnagyobb bréjntorna, hogy egy látens útvesztőben flangálsz egy entellektüell aktatáskával, miközben elsorolod Csonka Pici slágereit, valamint az ABC-t ravaszul összekeverve; de legalább anyád lát a tévében, fuckyeah; bár tényként kezelendő, miszerint ki van az találva, hogy ne vidd el a sok gubát, hiszen anno, a valamelyest azért tudásra alapuló műsorban a százhuszonhat milliós kérdés úgy hangzott, hogy mi a fiktív neve a barátok közben Hoffer Jóska anyjának unokahúgának mostohatestvérének aranyhörcsögének a kommandós beceneve) - az önnön tükörképemnekés645ismerősömnek mejjkidobós képek készítése (mert a sok mekdocától, meg a többi génkezelt lófasz kajától 10 év alatt fhélelmetesen megnőtt a mostani tinédzser csajok csöcsmérete, nem is értem, hogy lehet egy 16 éves csajnak akkora melle, mint egy szoptatósanyának, s tán még irigykednék is, ha nem pakolná a mehjjehúsát az arcunkba  bele úgy, hogy még a bimbaja is karcolgatja a monitorom; és naná, hogy meg kell mutatni mekkora, de mekkora jó nő vagyok, hátcsak épp, hogy nem hív fel Heffner papa és invitál meg a pléhboj kúriába egy háromdeci szórdára) - a télenis50centissarokbanjárokakurvaroppanóhóban mert TRENDI legyek bazdmeg az a lényeg (hát mert idén a papagáj-sárga a divat neonződ flitterekkel és csőnacival, ami elszorítja a lábamban a helyi vérkeringést, de hál istennek az extrahájhillsúz majd segít ezt kompenzálni, amúgy meg a kozmó is megaszondta, hogy milyen smukkot aggassak magamra télen, ami megy a talaj menti fagyhoz, és ők tudják, a fizetett zsörnaliszták meg az OKJ-s sztájlisztok mind tudják, de kurvára, hogy mi a TREND, szóval a lényeg, hogy mindég legyen Lakatos Márk száma a gyorshívóban) - az annyirajóvagyokhogyasarokbanrejszoloksajátmagamra spílerkedés (hát naná, hogy a jelenlegi fijatal férfi generáció imádja magát, sőt mi több, rajong önmagáért, elaludni is csak akkor tud, ha saját magát simogatja; hogy az első -, valamint a másodlagos nemi jellegek hiányáról már ne is tegyek említés, mert az nincs, nuku, kifújt, s lassan menőbb lesz a teljes kiörlésű zsemlye a pasik körében; a jó kis sármos borosta meg már a szövevényes múlté, bár ha engem kérdeztek, szerintem ennek oka, hogy genetikai okokból már a szőrük sem nő ki, így lassan odáig jutunk, hogy a nivea visage-t is krapekok fogják reklámozni) - és a kibaszottulIQhanyatló, valamint a lét egyre torzuló prioritásai végett, a valójában valamit is számító esszenciális kincseinket/ a még meglévő emberi értékeinket, lassan lehúzzuk a vécén.

És felháborító kérem alássan, hogy a csajok még a ribanckodást sem tudják a letűnt korok kurtizánjai emelt színvonalán hozni, továbbá felháborító az is, hogy a férfiak nőiesebbek, mint én, és jobban áll nekik a V-kivágás.

Hekksütő Marika néni

 

süti beállítások módosítása