Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Zene - 3 klip a hétre

2012. október 04. - Tágrazártszemmel

Fish! - Kamu
Megérkezett a harmadik klip is a Fish! harmadik lemezéről, a Sav-ról. Tisztára mintha egy népmesében lennénk. Nem kell valakinek a királylány keze meg a fele királyság? No persze ez is csak kamu volt, de a videóklip tényleg itt van, szóval lehet örülni. Végig követhetjük Krisztián egy napját, amikor koncerteznek, egészen ébrdeéstől a színpadra kerülésig és tovább... Aki volt már Fish! koncerten, annak nem kell bemutatni, hogy mi következik ezután, aki pedig még nem, az készüljön fel, tanulja a szövegeket, aztán irány valamelyik klub. Úgyis most a Supernemmel járják a halas srácok az országot, úgyhogy elcsíphetitek őket az őszi-téli állomások egyikén. És ez bizony szintén nem kamu!

http://youtu.be/g2yjxycmBkw

Aljas kúszóbab - Újra itt vagyok

 Nem hittem, hogy valha is eljön ez a nap, hogy újból az Aljas kúszóbab zenekarral kell majd foglalkozni, de hála Mike kitartó munkájának, mégis itt van az új klip. Az a szitu, hogy Mike egyszemélyes hadseregként csinálja a zenét, a klipet meg a mindent. Ez egyrészt jó, mert mindenről tud, mindent ő irányít, stb. Viszont másrészt meg nem igazán jó, mert a kreativitása már nem a régi sem zeneileg, sem szövegileg. Persze zeneszerzés terén meg úgy hiányzik mellőle a Coope meg a Tücsök, mint a madárnak a szárnyai, de ha jól sejtem, akkor ők már nem fognak visszatérni. Egyelőre ennyi az infó, a rajongókkal közös klip alant látható. Azt még mindenképpen el kell mondanom, hogy kár ezért a dalért, mert én imádtam az első három lemezt. Amikor már bomlás volt és változások, akkor már érezhető volt a hajó süllyedése, aztán meg is feneklett. Most a roncsmentés szakaszában járunk, meglátjuk, hogy valaha újra vízre száll-e az Aljas kúszóbab teljes legénységgel. Addig csak ez van nekünk.

https://www.youtube.com/watch?v=LcHJ_8U36uU
Scooter - 4 AM

A dubstepes elemekkel teletűzdelt és undorító géphangokkal spékelt 'David doesn't eat' után most női vokalistával hasít a német trió. Akartam írni, hogy "rave trió", de már rég nem rave, amit csinálnak. Sőt, meg sem tudnám határozni, hogy ez a mostani dal miféle kategóriába tartozik. Ha 2004-et írnánk, simán hands up-nak mondanám, de így meg sem tudok szólalni. Mondjuk ez nagyjából abból is következik, hogy nem vagyok oda az elektronikus zenéért, így nem is igazán értek hozzá. Viszont régen a Scooter-nek volt egy olyan stílusa és atmoszférája, amit imádtam. Mára ez teljesen kiveszett belőlük. A 2008-as 'Jumping all over the World' még nagy kedvenc volt, aztán azóta sem tudtak olyat alkotni, amire felkaptam volna a fejem. A tipikus szintifutamok, H.P. Baxter jellegzetes beszólásai, minden eltűnt. Apropó: ha Mr. Baxterre még több smink kerülne szerintetek kijönne belőle egy Angela Merkel? Válaszokat alant várom.

http://youtu.be/-q6eLTuEeGc

 

 

Jam
(Viktor)

süti beállítások módosítása