Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Riport - Smizedivat by Chaby

2013. június 30. - Tágrazártszemmel

 nem szabad félvállról venni a munkát, mert ha nem végzed szenvedéllyel, akkor biztos, hogy nem éred el a célod.

(Chaby)

Riport sorozatunk következő alanya, nem más, mint Magyarország egyik legtrendibb férfi divatbloggere. A Smizedivat megálmodója, szerkesztője és életre keltője, aki ma betekintést nyújt nekünk az életébe. Megtudhatjuk ki az, aki mellette áll és támogatja mindig, milyen híres énekesekkel dolgozott együtt, mik a tervei és hogy mennyire érzékeny a művészetekre. Egy szimpatikus tehetség! A válaszok mögött ma Chaby!

Chaby03

Számomra nagy kérdés az, hogy a divattal, külső megjelenéssel foglalkozó szakmákról az ember azt gondolná, hogy „nőknek való”. Mégis azt látni, hogy akár a fodrászokat, divattervezőket, stylistokat nézzük, többségben vannak a férfiak, főleg azok, akik közismertek. Szerinted miért van ez így?

Puszta véletlen, nem gondolom, hogy bármifajta összeesküvés történt volna a nemek között :) De tény, hogy sok a művészlélek a férfiak között. :)

A Te életedben mi volt az első olyan pillanat, amikor kiderült, hogy érdeklődsz a szakma iránt?

Nem pillanat volt, inkább folyamatnak mondanám. Édesanyám számomra stílusikon, Chaby02 úgyhogy én nap mint nap láttam, ahogyan gondosan megtervezi a különböző szettjeit. Mindig is érdeklődtem a művészetek iránt, már kisgyerekkorom óta szerettem rajzolni, így amikor tovább tanulás került előtérbe rögtön tudtam mivel szeretnék foglalkozni. Így döntöttem a vizuális kommunikáció szak mellett. Sokan nem tudják mi ez, röviden, non verbális kommunikáció, metakommunikáció. Ide beletartozik a képzőművészet, az iparművészet, a fotográfia, a média, a divat…stb) Suli alatt a legtöbb időt a textil szakon töltöttem, nem meglepő, hiszen az öltözködés mindig is meghatározó volt az életemben. Diploma után döntöttem úgy, hogy megosztom élményeimet az emberekkel és komolyan vettem a blogírást. Arra tisztán emlékszem, amikor először írt rólam egy divatmagazin és készített velem interjút. Rendkívül örültem neki, hiszen mindig megtisztelő, amikor egy szakmai lap elismeri a munkádat.

Mi volt eddig a legnehezebb feladat, amit meg kellett oldanod?

Nem volt nehéz feladat :) Mindig próbálok optimistán és magabiztosan állni a feladatokhoz, és inkább tekintem kihívásnak a megoldhatatlannak tűnő dolgokat is :) Mindig segít, ha bízom magamban.

Van-e számodra olyan felkérés, munka, amire nagyon vágysz akár mint blogger vagy stylist?

Bloggerként szívesen lennék egy kedvenc márkám arca, stylistként pedig az álom felkérés egy Vogue editorial :) Talán, nagyot álmodok…?!? :)

Azok az emberek, akik kreativitással, művészi vénával vannak megáldva, általában egy belső érzékenységgel is rendelkeznek. Mennyire hagyatkozol a munkáid során a megszerzett tudásodra és mennyiben a megérzéseidre?

Mint ahogy már az elején is kifejtettem a művészet közel áll hozzám, és ahogy a festőknél úgy nálam is első helyen állnak az érzelmek. Természetesen a tanulás fontos, és a megszerzett tudást nem veheti el senki, de mellette az érzelmekre és a belső gondolatokra is oda kell figyelni. Nekem be szokott jönni :)

Idegeneknek szoktál öltözködési tanácsot adni, anélkül, hogy kérnék?

Azért nem szólítok le bárkit az utcán.De arra volt már precedens, hogy engem szólítottak le hogy hol vettem a cipőmet, milyen hajápoló szereket használok…stb Ilyenkor persze előtör belőlem a divatimádó és alig akarom abbahagyni a mesélést.

 

Ha valamilyen oknál fogva nem választhatnád hivatásodként a divatot, mi lenne az a dolog, amivel szívesen foglalkoznál?

Valószínűleg Vizuális kultúra tanár, festő vagy grafikus lennék.

Van olyan ember, aki mindig segített és a mai napig is megfontolod a tanácsait?

Igen, a párom. Rengeteget köszönhetek neki. Nehéz olyan társat találni, aki elismer és támogat a munkában. Ugyanúgy érdekeli a divat és a művészet, így azt mondhatom, hogy tökéletes kapcsolat a miénk:)  Amellett elviseli, hogy a laptopom és az okostelefonom társaságában töltök több órát, és türelmesen vár,míg kiposztolom a legújabb trendeket :)

Az elmúlt időszakban több nevesebb énekessel is dolgoztál együtt. Elmondanád kik voltak ők és hogy, hogyan találtatok egymásra?

Chaby04Az internet csodája, hogy bárhová eljut az információ és ennek köszönhetően sok helyről kapok megkereséseket nemcsak Magyarországról, hanem olyan országokból is ahonnan nem is gondolnám.

Elsőként Quan-al dolgozhattam együtt, aki a Voice Magyarország hangja című tehetségkutató versenyben szerepelt.  Most készítette el első dalához a videóklippet , aminek stylingjához engem kért fel . Nagyon jó volt együtt dolgozni a stábbal, hiszen profik voltak és mivel Quan stílusa közel áll hozzám így számomra könnyű volt a kicsit bohém, a kicsit extrém külsőt kialakítani. A másik izgalmas munkám ugyancsak egy tehetséges énekessel volt, még pedig Tabáni Istvánnal.

Őt egy ország ismerte meg amikor megnyerte2009-ben a Csillag születik tehetségkutató versenyt.

A közös munkánk során pozitívan csalódtam, hiszen minden újdonság iránt érdeklődést mutatott és valójában nagyon örült neki, hogy tanácsaimmal segítettem neki, így a hétköznapok során is fel tudja használni. Nála a klasszikus, casual stílust céloztam meg, mivel ez a személyiségéhez tökéletesen passzolt.

Jelenleg hol tartasz a karrieredben, mik a rövid  távú terveid a jövőre nézve?

Nagyon örülök, hogy a több éves kitartó munkám meghozza(meghozta)gyümölcsét.Chaby01 Jelenleg is több helyi és külföldi márkával tárgyalok egy esetleges kollaborációval kapcsolatban. Emellett van egy nagyobb projektem kilátásban, mellyel kapcsolatban még nem árulnék el konkrétumokat, mert babonás vagyok:) Előjáróban annyit, hogy egy londoni cég.

Mit üzennél a pályáján még most induló fiataloknak?Mi a titkod a sikerhez vezető úton?

Hogy mit üzenek fiatal a bloggereknek, stylistoknak ?!? KITARTÁS, KITARTÁS, KITARTÁS! Természetesen emellett nagyon szorgalmasnak kell lenni és öntudatosnak, nem szabad félvállról venni a munkát, mert ha nem végzed szenvedéllyel, akkor biztos, hogy nem éred el a célod.

Ha követni szeretnéd a Smizedivat oldalt a lenti címeken elérheted!

Smizedivat blog (itt)

Smizedivat a Facebook-on! (itt)                                                   V. Kitti/Zsoliee

süti beállítások módosítása