Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Felkészültél az anyaságra?

2014. január 30. - Ryada

A húgom és a férje kivettek egy szabad hétvégét, hogy kettesben tudjanak lenni. Felhívtak, hogy tudnék-e vigyázni az unokaöcsémre szombat, vasárnap.

Természetesen minden programot arrébb tettem, átköltöztem a hétvégére hozzájuk, hogy a gyerek a megszokott környezetében legyen. Kicsit ideges voltam, mert az első közös élményünk akkor volt, amikor 2 hónapos lehetett. Magunkra hagytak minket, hogy ismerkedjünk meg komolyabban. Megetette az anyja, Dominó pedig üvöltött, mint egy sakál. Addig paskolgattam a kis hátát, míg az utolsó büszkeségét is felböfögte férfiakat megszégyenítően, utána azzal a lendülettel nyakon hányt, pukizott egyet és befosott. Ott álltam megsemmisülve, azóta is azt az élményt dolgozom fel. :)

Viviék könnyes búcsút vettek a gyerektől. Kaptam egy A4-es papírt, kis cetliket, de nekem ez is kevésnek tűnt. Megkérdeztem tőle, hogy mit hogyan kell csinálni, de azt mondta, hogy:

- Sisike! Az alap dolgokat úgyis tudod Domival kapcsolatban, a többi pedig legyen meglepetés, de nyugodtan hívjál minket, ha van valami gondod – kacsintott és ott is hagyott.

Visszamentem a szobába ezzel a rengeteg információval, közben kattogott az agyam. Az egy dolog, hogy sok időt töltök Öcsivel, de még nem voltunk édes kettesben két teljes napot.

unnamed (1).jpg

Délelőtt játszottunk, megpróbáltam megakadályozni, hogy a karácsonyfát ne borítsa magára fél óránként, a díszeket ne tömje bele a szájába öngyilkossági kísérlet gyanánt.
Nem akartam 24 órát otthon ülni a gyerekkel, ezért úgy döntöttem, hogy leviszem a játszótérre. Hűvös volt, de sütött a napocska. Kis fogócska után sikerült is elkapnom Domit. Tudni kell róla, hogy gyűlöl öltözni és vetkőzni (chippendale nem lesz), így ehhez a tevékenységhez hisztit is társít rendszeresen. A kínok kínját álltam ki, mire minden ruhadarabot ráadtam. Letettem a gyereket. Gyakorlatilag egy kitömött 80 cm-es múmia állt előttem, aki tett egy bizonytalan lépést, és mint egy homokzsák eldőlt a szoba közepén. Oké, ez így nem lesz jó, mozgásképtelenné tettem. Kevesebb ruha kell, nem hóviharba indulunk.
A játszótéren nagyon jól éreztük magunkat, hintáztunk, csúszdáztunk, fociztunk, ami abból állt, hogy Ő boldogan rohangált, én pedig utána. Feltenni egyik mászókáról a másikra, csúszdáról le-fel. Az ájulás szélére kerültem.

Hazamentünk, tombolva levetkőztünk, aztán lefeküdtünk a nappaliban kihúzott kanapéra és elaludtunk. Körülbelül másfél órát sikerült pihegnem, üvöltésre ébredtem. Biztos éhes. A húgom azt kiadta utasításba, hogy mit adhatok neki flamózni, milyen melegnek kell lennie, mekkora mennyiséget ehet meg. Gyereket beleoperáltam az etetőszékbe, elkezdtem tanulmányozni a cetlit. A kicsi már lilára üvöltötte a fejét, hozzám vágta a cumiját is, jelezvén, hogy éhen fog pusztulni. Ekkor már nem érdekelt a tudományos kajakészítés törpéknek posztit, hanem érzésből készítettem el. Közelítettem Öcsi felé a tákolmányommal etetés céljából. Azt a boldogságot az arcán:)
Az első falat simán lement, együtt tapsikoltunk, hogy ehető. Közel fél óra alatt már a vége fele jártunk, amikor úgy döntött Dominó, hogy megspékeli az arcomat némi étellel. Kaján mosoly ült ki az arcára, ekkor már kezdtem megijedni, hiszen tele volt a szája sütőtökpürével. Köpött egyet. A ruhámra, az arcomra. Én megilletődtem, Ő abbahagyta a röhögést. Pár pillanat után elnevettem magam és csatlakozott hozzám Domi is.

- Most nézd meg, hogy néz ki a nagynénéd?!

- Nem. (ezt a szót kifejezetten szereti használni)

- Mi lenne, ha most kipróbálnánk egy másik szót is, mert reggel óta csak ezt hajtogatod!
- Nem.1536567_10202958870754330_276535601_n.jpg

- De tudsz mást is mondani, nem?

- De!

- Szuper! Megy ez! Ízlett a sütőtökpüré?

- Nem

- Szeretsz?

- Nem

- Nem?

- De.

A magasröptű beszélgetésünk után megpróbálkoztam egy szendvics készítésével. Dominó az ölemben biztonságosan dekkolt, vaj az orra előtt. Belenyúlt tenyérrel a dobozba, mutatta, hogy nyaljam le a kis kezéről. Megtettem, de ettől úgy felbátorodott, hogy ismét belenyúlt a vajba, majd hátrafordulás nélkül rákente az arcomra. Bravó. Éreztem, hogy a gyerek megfeszül az ölemben. Hatalmas fing... Önnek új „üzenete” érkezett”. Remek. Megküldte a pelenkát.
Pelenkázóra felfektettem, kibontottam. Nem kellett volna.  A látvány semmi nem volt, ahhoz képest, amilyen szagot árasztott.

- Baszki! Hogy tudsz ekkorát és ilyen büdöset kakálni ilyen kicsi létedre???

Cuki mosoly és megtörtént, amit nem akartam. Ágaskodott az, aminek kell, aztán szabad folyást engedett a levegőbe. Irányíthatatlanná vált. Hugyosan, kajamaradékokkal a fejemen és a ruhámon, megtörtént a pelenka váltás. Jó ötletnek tűnt, hogy vegyek egy forró fürdőt, de nem tehettem meg, mert a gyerek hiperaktív lett. Úgy festett, mintha egy zsák party drogot zabált volna meg. Szaladgált a lakásban, mindent kinyitott, kipakolt és még sorolhatnám. Járóka nem volt a láthatáron, mert a húgom szerint szabadnak született Dominó, nem korlátozhatjuk a szabadságában. Én akkor már olyan idegállapotban voltam, hogy pont hidegen hagyott ez a gondolatmenet, én is jól elvoltam a járókában annak idején. Megkerestem, felállítottam és betettem a gyereket. Nem díjazta az új helyzetet, de muszáj voltam lefürdeni. Azt hiszem, hogy életem leggyorsabb zuhanyzását vittem véghez, amit a gyerek keserves sírása kísért végig. Kiugrottam a kádból, de megtorpantam egy pillanatra, gyanúsan nagy volt a csend. Minden lejátszódott a fejemben másodpercek alatt. Elrabolta az FBI, elvitték magukkal az ufók, megfojtotta magát a pelenkával, lenyelte a cumit. Berohantam a nappaliba.

Látvány:
A járókából egy 10 fogú, barna fejű törpe pislogott rám mosolyogva, aki éppen egy nagyobb legó darabot próbált meg beletuszkolni az egyik orrlyukába. A pelenka gondosan kiteregetve a járóka szélére, de kaka nem nagyon volt benne fellelhető. Közelebb merészkedtem és beigazolódott a gyanúm. Beszart, valahogy lebontotta magáról a pelenkát, eljátszadozott a benne összegyűlt csomaggal, aztán felkente a fejére az egészet. Csak néztük egymást. Végül is még soha nem várt meztelenül így egy férfi állat sem, tehát ez becsületre méltó mutatvány volt. Díjaztam a kreativitását.

994073_685662918133616_1595244034_n.jpg

Kikaptam a kis szarzsákot a járókából, bezárkóztunk a fürdőszobába, lefürdettem… Háromszor… Én is lezuhanyoztam gyorsan még egyszer, mert nem úsztam meg kaka nélkül. Pancsoltam, addig Dominó letekert egy guriga wc papírt unaloműzésből. Miért ne? Mind a ketten tiszták voltunk és hulla fáradtak este nyolcra. Ettünk,  játszottunk, majd Domit lefektettem, hogy nézzen mesét, amíg élhetővé varázsolom a lakást. Végeztem, beestem a kicsi mellé. A húgom eleresztett egy telefont, érdeklődött a gyerkőce után. Megnyugtattam, hogy túléltük a napot, holnap sok szeretettel várom Őket.

Éjszaka pisilnem kellett. Kiosontam lapos kúszásban, nem kapcsoltam villanyt, nem akartam felébreszteni. Éppen ültem a wc-n fél kómában, azon méláztam, hogy ez nem embernek való „munka”. Felnéztem és ott állt előttem Dominó. Mivel nem vagyok ahhoz hozzászokva, hogy valaki kísérget a wc-re éjszakánként, úgy megijedtem, hogy kihordtam lábon egy szívinfarktust. Sikítottam. Ő is sikított, visszamenekült az ágyba. Bekucorogtam mellé, megnyugtattam és odabújva hozzám elszundikált. Csak néztem azt a kis tökmagot egy bő fél órán keresztül. Soha nem értettem, hogy hogy a picsába lehet alvó gyereket órákig nézni, amikor konkrétan nem csinál semmit. Hát lehet. :) A reggelt úgy képzeltem, mint ahogy a filmekben lehet látni. Összegabalyodva felkelünk, mosolygunk, puszilgatjuk egymást. Nos. A valóság teljesen más volt. Kinyitottam a szemem. Öcsi fejjel lefele feküdt rajtam a hasán. Egyik lába az arcomon, a másik külön életet élt valamerre. A kezeivel ölelte a combomat, a feje lógott és nyál folyt a szájából. A jobb kezében a hajamból fedeztem fel egy tincsre valót. Csodálatos látvány volt.

- Na kis krapek! Elég vad vagy. Kitépted a hajam, de ugyanakkor gyengéd is, hogy nem vettem észre, viszont ezen majd idővel jó lesz változtatni, mert így soha nem lesz csajod!

Ő is felébredt idővel, úgy örültünk a másiknak, mintha akkor láttuk volna egymást először. :)  A napunk kezdődött elölről. Reggeli, játék, ebéd, alvás, játszótér, kergetőzés, stb…

969821_10201794552087091_1103901951_n.jpg

Nap végére olyan szinten voltam már fáradt, hogy pisilni is képtelen voltam egyedül, mondjuk nem is kellett, mert Öcsi mindig eljött velem. Viviék 200 wattos mosollyal érkeztek meg a wellness hétvégéről este fele, teljesen kisimult arccal. A lakás eredeti állapotban lett visszaadva, és a gyerek is. Engem kipihenve hagytak otthon, de a saját nagyanyámmal kezdtem azonosulni a hétvége után. Egy szó, mint száz. KIBASZOTT FÁRASZTÓ VOLT, fogytam egy-két kilót (már megérte) viszont… Semmihez sem volt fogható, amikor átölelve a nyakamat megpuszilt, amikor rám mosolygott, amikor a kis kezeivel simogatta az arcom, amikor sírt és hozzám jött vigasztalásért, amikor mellettem szuszogott éjszaka.
Hogy felkészültem-e az anyaságra? Erre nem lehet felkészülni. A nagypapám mondta azt mindig:

Ne aggódjál Csibém, minden feladathoz fel fogsz nőni!

Igaza volt. Bármennyire is „idegtépő” volt felelősséget vállalni egy gyermekért, aggódni érte minden percben, azon morfondírozni, hogy vajon jól csinálom-e, kialvatlannak, éhesnek lenni, egész nap gagyogni, kárpótolt mindenért egyetlenegy huncut mosolyával.

 Szeretlek Prücsök :)

süti beállítások módosítása