Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Kérdezz-felelek Ednával

2013. szeptember 01. - Tágrazártszemmel
Szia Edna!
Jelent valamit hogy bejelölt ismerősnek a fészen egy srác aki tetszik nekem? Mondjuk még nem írt semmit. Köszi,

Babóka, 20 éves, reménykedő EdnaDrága, reményekkel teli Babókám,
Nem Te írtad véletlen a herevakarós kérdést is? Csakmert nagyjából azon a szinten van az is, meg Te is!
Hát ez olyan, mintha a galapagoszi reptéren dolgozó raktáros unokaöccsének élettársa is bejelölne, mert egyszer közös képet lájkoltunk egy teknősről a fészbukon!
Bár az is lehet, hogy a srác látens hitgyülis, és a modern kor eszközeihez simulva, így akar rádtukmálni egy kibaszott prospektust, „Isten szeme mindent lát!” címmel! Esetleg még azon lehetőséget sem csuknám ki, hogy valójában ő a közös képviselő, és a növekvő szemétdíj ügyéből kifolyólag szeretne egy csevegős-partizós eseményt létrehozni! És ha már mindenki ott van, akkor végre elmondhatja a 23/A lakó, hogy mi a gekkópöcsért ültetett datolyafát a harmadik emelet lépcsőfordulójába!
Sosem értettem mi a rakottasra hajtogatott, ráncokba szedett hóhér faszáért kell statisztikailag kimagasló eredményt nyújtani az ismerősök száma végett!
Múltkor például bejelölt a szex shopos fickó, csakmert havi egyszer érdeklődöm, hogy megjött-e már az új, Xéna kosztümöm! Mondom ácsi, egyrészt nem is ismerlek, tudja Isten mit művelsz zárás után a boltban azzal a sok felfújható elefánttal, arról nem is beszélve, hogy kurvára nem kellenek a műbroki reklámok az üzenőfalamra! Arra ott a hírlevél, amire már másfél éve feliratkoztam!
Szóval Kedves Babó, szerintem egyértelmű választ hámozhattál ki a fenti soraimból, de mivel a kérdésed végett némi agykapacitási hiátusra tippelnék, így azt mondom, rövidre zárva: Lófaszt sem jelent!

Csókimóki,
Edna

Tisztelt Szakértő Asszony, Kedves Edna!
A segítségét szeretném kérni. Lányom, Mézike (még kiskorában kapta ezt a becenevet, mert imádta a mézes kenyeret) miatt aggódom! 27 éves és kezd elzülleni azt hiszem. A minap valami buliba ment, ahonnan éjfél után érkezett haza, szerintem ittak is! A másik félelmem pedig, hogy mikor múltkorában belenéztem a telefonjába, láttam, hogy sms-ezik egy fiúval, akit Tibinek hívnak. A lányomat mindig az erkölcsösség jegyében neveltem, nem akarom, hogy kétes alakokkal bulizzon, azt meg pláne nem, hogy mindenféle pernahajder alakkal randevúzgasson! Mit javasol Edna, mit tegyek? Köszönöm,

Amálka, 56 éves, aggódó anyuka EdnaDrága Amálka,
Voltaképp’ én nem Téged sajnállak, hanem azt a szerencsétlen gyereket! És mi ez a Mézike? Hátcsak remélem, hogy abban a társaságban, ahol a jelenlévők száma több mint egy fő, a rendes polgári nevén hívod! Ha nem így van, na az tiszta ciki!  Azt' a kis orcáját megcsipkeded-e minden reggel?
Ha nem akarod, hogy a lányod valami elbaszott, kirekesztett egyed legyen, akkor hagyd békén! Feltéve, ha már nem az!
Amálkám, a spirálra tekert szatírok farkára mondom, hagyd élni a lányod! Az én életszemléletem szerint, némileg korlátolt gondolkodásra vall, hogy minden esetben kiakasztó tényezőként definiáljuk a buli szót! Az erős, elnyomás alatti évekből adódóan feltételezem, hogy nem az orál partibuszra váltott jegyet, ahol a nuditás jegyében adják körbe a nedvektől csillogó testrészeket! Bár ha valaki olvassa, és tud ilyenről, elővételben foglalhatna nekem 2 VIP pass-t!
És mi van akkor, ha a gyermek egy Tiborral kommunikál? Most Mézike akkor 7, vagy 27 éves? Vagy azt szeretnéd, hogy testileg és mentálisan is egy tokosodott öreglány legyen belőle, akinek legnívósabb társasága a Gobelin Klub infúzióra kötött Béla bácsija?
Szent szüzek a patakparton…akkor a Tisztelt Szakértő Asszony tanácsa a következő: Ne korlátold, ne vedd át életének irányítását, hagyd élni! És könyörgöm, illesd valami korának méltó névvel azt a szerencsétlen párát!
u.i.: A telefonjáról meg ideje lenne lepattanni, ugyanis az is a PRIVÁT szféra halmazába tartozik! Márha tisztában vagy ennek fogalmával!

Csókimóki,
Edna

Ednaa!
Van egy srác, aki nagggyon tuti kis pasi, a többi csaj totál oda van érte, de én magamnak akarom :) Szerintem esélyem is van rá, mert mások szerint csini vagyok, de szeretnék valami szupi ötletet, mivel hódítsam meg! Ruhát már találtam! (ja, és küldök képet is, róla, meg rólam) Köszcsi, puszcsi,

Virág, 22 éves, tanuló (és jó nő) EdnaÉletem virágának virága, Virág,
Most kezdeném azzal, hogy az intelligencia hányados poharába töltött IQ-ból jócskán csöpögött félre az asztalra, de rendben, legyen, még csak 22 éves vagy és a mai kor gyermekei valahol kicsit korlátoltabbak, mint korábbi fajtársaik! Azt már meg sem merem kérdezni, hogy hol tanulsz!
Kezdjük akkor a képpel! Ami Téged illet, valóban nem vagy rusnya nőszemély, de ezzel a vasalt fejeddel, meg a kicsapott melleiddel, egyet mondok: tucat bóvli!
Na és mik ezek a feldagasztott, csücsörítő ajak? Vagy Te a száddal tájékozódsz? Na mindegy, csak arra figyelj, hogy menet közben nehogy véletlen felcuppantsd a 143-as buszt, kallerestül! Ha meglátnám ezt a képet, nekem az első kérdésem az lenne, 'ötezerért mindent bele?'
Ami pedig „pasidat” illeti, nos, azt kell mondjam, első svungra azt hittem, ő a kishúgod!
Na persze a csábos, narcisztikus, önmagának kacsintó tekintet, valamint az xs-es méretű póló nyakba húzása, na az befigyel! Azt már most borítékolom, hogy ez a csávó imádja önmagát, sőtmitöbb, rajong önnön lényéért! Fogadjunk, hogy elaludni is csak akkor tud, ha saját magát simogatja, ugye Virágom? Hogy az első -, valamint a másodlagos nemi jellegek hiányáról már ne is tegyek említés, mert az nincs, nuku, kifújt, és azt hiszem, lassan menőbb lesz a teljes kiörlésű zsemlye a pasik körében! A jó kis sármos borosta meg már régóta a szövevényes múlté, bár ha engem kérdeztek, szerintem ennek oka, hogy genetikai okokból már a szőrük sem nő ki, így lassan odáig jutunk, hogy a nivea visage-t is krapekok fogják reklámozni!
Tehát most, így visszaolvasván az elemzésemet, arra az elhatározásra jutottam, hogy tulajdonképpen kurvára passzoltok egymáshoz! Sok szerencsét!

Csókimóki,
Edna

 

süti beállítások módosítása