Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Kérdezz-felelek Ednával

2013. július 21. - Tágrazártszemmel

Szia Edna,
Mit tegyek, ha a munkatársam Fecó, kibaszottul idegesít. Roppantul fárasztó, de olyan jó kínkeservesen. Sajnos vele kell dolgozzak az ablakoknál, így muszáj valami retorziót eszközölnöm, mert kicsinál, annyira seggarc. A feleségemnek hiába mesélem, Ő azt mondja antiszociális vagyok.
Ötlet? Minden verzióra nyitott vagyok. Kösz,

Zsolt, 32 éves, alpinista

EdnaDrága Zsoltom,
Vágd el a kötelet!
No rendben, ne legyünk ennyire barbárok, de valld csak be magadnak, az ötleten azért már elgondolkodtál!
Tudom, a seggarcokkal az a baj, hogy egyszerűen nem érzik, hogy milyen nyomorultul fárasztóak! Csak mondják, csak mondják, durvábbik esetben még viccelődnek is! Ezek felül  belerejszolnak az aurádba és lecsapolják az energiádat! Én mondjuk már az első mondatból felismerem a taxon ezen hikomat emberét, és szavak nélkül, a gyilok tekintetemmel  kommunikálom le Vele, hogy „Haver, kurvára nem vagy pálya!”
Node, dzsaljunk vissza Fecókához!
Szerintem csak simán baszd pofán a vizesvödörrel, vagy ami épp a kezed ügyébe akad. Ha ekkor sem áll le, akkor lépj egy Levelt, és úgy a második - negyedik emelet közt lazíts a dróton egy csöppet, hátcsak, hogy megkapassa őt a félelem nyirkos, húgyszagú szele!
Ha pedig ez sem használ… akkor mégiscsak el kéne vágni azt a kötelet, nem?

Csókimóki
Edna

 

Helló Edna,
21 éves leszek. Van egy problémám. Imádok kerékpározni, de minél inkább a vízszintes felé mozdul el a hátam, annál előbbre csúszik a fenekem az ülésen. Tudom, hogy ez a biomechanikai okokból szükséges, sok esetben nem tudatos helyzetelcsúsztatás, de engem kurvára idegesít. Szóval az lenne a kérdésem, hogy teherbe eshetek-e ha ráülök a nyeregcsőre? A kérdés KOMOLY!!!! Csak nem mertem senkitől megkérdezni…Köszi,

Betti, főiskolás, kerékpárimádó

EdnaHű bazdmeg Betti,
Ilyenkor tényleg nem tudom eldöntetni, hogy jó mélyen szopattok, vagy valóban ráférne már a Világra egy jó, alapos tisztítótűz!
Először is, mi a bánatos, cikkcakkosra reszelt lőcsért akarsz Te biomechanikailag vízszintes irányba feküdni a cangán? És mi az, hogy helyzetelcsúsztatás? Itt már valami tér-idő kontinuum rejtelembe mentünk bele? Mert megmondom őszintén, hogy nekem már Morgan Freeman információi is zavarosak voltak kissé, pedig az csak egy kibaszott fekete lyuk!
Ellenben, ha nem erről van szó, akkor azt kell mondjam, hogy a nyeregcsőben meglévő bio-biomechanikai  öko-szerkezet, valójában egy térugró-rugó  teleport kapu, ami fizikailag ugyan nem látható, De! A tudatos Éned elszabadul ebben a végtelen és időtlen tengelyen túli térben, ahol, a fizikai lebábozódás statikusan végbemegy, majd, ennek atomrészecskéi átáramlanak a jelen idő nyeregcsövére, végül pedig spermaként transzformálódva, beágyazódnak a megfelelő helyre!
Szóval igen, nyolcvanötös ikreid lesznek! Azt majd amelyik nem szimpátikus, áthajítod a másik világba! Modernkori Taigetosz, baszod alássan!

Ha még egyszer valaki ilyen kérdéssel megkeres, a Tejútig rugdosom és belefojtom!

Most nincs Csókimóki!
Edna!

 

Cső Edna!
Az gáz, ha a nővérem plüssmacijával szoktam rosszalkodni?
Köszi,

Atti, 23 éves (kicsit perverz)

Edna Az bazdmeg!

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása