Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Hírességek és a divat világa

2013. január 30. - Tágrazártszemmel

probajpgSok énekes vagy színész döntött úgy az elmúlt években, hogy elindítja saját ruha márkáját. Így tett Beyoncé, Gwen Stefani, Victoria Bekham vagy Justin Timberlake. Így nevük nem csak a film világában vagy az album eladási listákon hoz bevételt és sikert. victoria beckham (1)

Victoria Beckham: kevés embernek kell bemutatni az egykori énekesnőt, ő a Spice Girls egykori tagja, emellett a világhírű focista David Beckham felesége. Fiatal kora ellenére, saját divatházzal rendelkezik, emellett a brit divatintézet kikiáltotta az év tervezőjének 2011-ben. Olyan hírességek hordják a ruháit, mint Gwyneth Paltrow, Blake Lively, Cameron Diaz, Drew Barrymore, Trudie Styler és Elle Macpherson. Stílusát tekintve, ő az, aki a nőket nőként tekinti minden szempontból. Elegáns és visszafogott ruhái már kultikussá váltak az évek alatt. Olyan híres tervezők mellett mutatja be kollekcióját, mint Oscar de la Renta, Marc Jacobs vagy Diane von Furstenberg.

Gwen Stefani:  a No Doubt énekesnője, szóló karrierje indulásakor már saját L.A.M.B névre keresztelt márkája ruháit viselte. A ruhák mellett cipőt és táskát is tervez a vadóc énekesnő, amelyek mind a saját stílusát tükrözik. Egy biztos, még pedig az, hogy a tengerentúlon ez a márka nagyon is hódít. Hazánkban még nem annyira ismert, mivel a cég koncepciója az volt, hogy a divat fővárosokat célozzák meg.

Justin Timberlake: a pop énekes William Rast nevű márkáját 2006-ban indította el, először farmer nadrágokat terveztek, később már egy teljes kollekciót is piacra dobtak. Ma már mindkét nemnek terveznek. A siker azóta is tart, ami Timberlake népszerűségének köszönhető.

justin (1)

Madonna: az énekesnő már régen letette a névjegyét a divat világában. Néhány éve elindította a „Material Girl” nevű márkáját, amit lánya Lourdes inspirál, és aki kiveszi a részét a tervezésből. A brand arca Kelly Osbourne is volt. Úgy tűnik ragadós Madonna stílusa.

Beyoncé: az R’n’B koronázatlan királynője, színész, producer és nem utolsó sorban tervező. Édesanyjával közösen hozta létre a Deréon nevű brandjét. A név nem ismeretlen, hiszen Beyoncé nagymamájának ez volt a vezetékneve. A cég ma már világszerte rendelkezik üzletekkel, így elég sok helyen megkaphatjuk mind azt, amit ő maga is hord. A reklám kampányokban az énekesnő is szerepel, húga Solange mellett.

beyonce (2)

Jennifer Lopez: a színész, énekesnő 2003-ban kezdett el divattal foglalkozni, amikor piacra dobta első kollekcióját. Cipőit hazánkban is megvásárolhattuk, azonban a ruhái nem arattak nagy sikert. Énekesi és színészi pályafutása sokkal nagyobb volt, mint a divatban elért sikerei. Parfümjei viszont kelendőek a mai napig.

Egy biztos, ha valaki sikeres a filmvásznon vagy a lemezeladási listákat vezeti, nevével bármit el lehet adni. Legyen szó egy ruha márkáról, óráról, parfümről vagy autóról. Mind ehhez már csak egy jó kreatív és marketing csapatra van szüksége.

Szövérffy Szabolcs

divatterező

süti beállítások módosítása