Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Legendák és rokonaik

2014. augusztus 19. - Ryada

Összegyűjtöttük Nektek azokat a LEGENDÁKAT, akikről még a dédunokáink sem fognak elfeledkezni.

A fényképük mellett gyermekeik vagy rokonaik láthatóak

TERHES6.jpg

Elvis Presley és Lisa Marie Presley

"Az, hogy jól nézel ki, nem biztos, hogy azt jelenti, hogy jól is érzed magad. A halottak is mindig jól néznek ki a koporsójukban."

 

TERHES25.jpg

 Audrey Hepburn és unokája, Emma Ferrer

"Az elegancia az egyetlen szépség, mely soha nem fakul."

TERHES24.jpg

Steven Tyler és Liv Tyler

"Négyéves koromban azt mondtam anyámnak, hogyha felnövök, rockzenész akarok lenni. Azt mondta, a kettő együtt nem megy."

TERHES32.jpg

Michael Jordan és Jasmine Jordan, Jeffrey Michael

"Pályafutásom során több mint kilencezer dobást elhibáztam, vesztettem csaknem háromszáz mérkőzésen. Huszonhatszor vétettem el a rám bízott, győzelemhez szükséges utolsó dobást. Újra és újra hibáztam az életemben. Ezért tudtam mindig előrelépni."

TERHES26.jpg

Ozzy Osbourne és Kelly Osbourne

"Mindig is vonzott a sötét oldal, és csináltam néhány csúnya dolgot. De nem én vagyok az ördög. Én csak John Osbourne vagyok: egy munkásgyerek Astonból, aki felmondott a gyárban, és elindult, hogy jól érezze magát.” 

TERHES29.jpg

Ronaldo és Ronald

"Borzasztóan ideges vagyok, el sem hiszem, hogy vége. Boldog lennék, ha góllal zárhatnám le életem ezen szakaszát . Örülök, hogy aranysárga mezben búcsúzhatok el a szurkolóktól. Nincs mit bizonyítanom. Egyetlen dolog maradt csak hátra: meg szeretném köszönni a brazil emberek feltétel nélküli szeretetét."

TERHES35.jpg

Andre Agassi-Steffi Graf és Jaden Gil-Jaz Elle

"Egy dolgot megtanultam huszonkilenc éves teniszpályafutásom alatt: az élet a lavóron kívül mindent az utadba hajít, aztán végül a lavórt is odavágja. A te dolgod, hogy kikerüld az akadályokat. Ha hagyod, hogy megállítsanak vagy eltérítsenek, akkor nem végzed jól a dolgod, ami előbb-utóbb kudarchoz vezet. Ha pedig nem végzed el a dolgod, az megbánáshoz fog vezetni."

TERHES20.jpg

Paul McCartney és Stella McCartney

"Hamburgban nyolc órán át kellet zenélnünk, így a játéknak egészen új módját alakítottuk ki. Nagyon hangosan játszottunk egész idő alatt, mert a németek így szerették. Hogy be tudjuk csalogatni, és 12 órán keresztül ébren tudjuk tartani a közönséget, igazán kalapálnunk kellett. A hangunk szinte fájt az énekléstől. Megtanultuk a németektől, hogy tartsuk magunkat ébren fogyasztó pirulákkal, és így is cselekedtünk. Gyakran rájuk kiabáltunk angolul, náciknak neveztük őket, és elküldtük őket a fenébe. Csak azt nem tudom, hogy a sok zenélés, ivás és nőzés mellett hogy találtunk egyáltalán időt az alvásra?"

TERHES34.jpg

Muhammad Ali és Laila Ali

"A lehetetlen csupán egy nagy szó, amellyel a kis emberek dobálóznak, mert számukra könnyebb egy készen kapott világban élni, mint felfedezni magukban az erőt a változtatásra. A lehetetlen nem tény. Hanem vélemény. A lehetetlen nem kinyilvánítás. Hanem kihívás. A lehetetlen lehetőség. A lehetetlen múló pillanat. A lehetetlen nem létezik."

TERHES30.jpg

Bon Jovi és Stephanie

"Tervezd meg a jövődet, de csak ceruzával."

TERHES33.jpg

Mike Tyson és gyermekei (igen,tudjuk...van még neki két csemetéje)

"Álmodoznom kell, el kell érnem a csillagokat, de ha ez nem sikerül, majd megkapaszkodom a felhőkben."

TERHES27.jpg

Diego Maradona és Gianina Maradona

 "Ha Pelé a futball Beethovenje, akkor én meg Bono vagyok!" 

TERHES36.jpg

Michael Jackson és Paris Jackson 

"Soha, semmivel sem vagyok elégedett. A tökéletességre törekszem, éppen ettől vagyok az, aki."

TERHES4.jpg

Madonna és Lourdes

"Sok ember fél kimondani, mit szeretne. Éppen ezért nem kapják meg azt, amit szeretnének."

TERHES28.jpg

Cristiano Ronaldo és Ronaldo Junior

"Az igazi bajnokok azok, akik az utolsó leheletükig küzdenek."

TERHES31_1.jpg

Julia RobertS és Emma Roberts (a csodálatos nagynéni és unokahúg)

“Nekem tökmindegy, ki vezeti a világsztárok listáját”

TERHES3.jpg

Judy Garland és Liza Minnelli

"Inkább légy önmagad elsőosztályú, mint valaki más másodosztályú változata." 

TERHES6_1.jpg

Arnold Schwarzenegger és Katherina

"Természetesen az élet fontos része a szórakozás. De miközben te partizol és hülyéskedsz, aközben valaki más keményen dolgozik. Valaki tanul, és valaki győz. Ezt sose téveszd szem elől."

TERHES20_1.jpg

Egerszegi Krisztina és Bálint 

"Nem csak az a nagy sportoló, aki nyerni tud, hanem az is, aki egy pofon után fel tud állni!"

 

süti beállítások módosítása