Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Sziget Flash - egy tanár szemével

2014. augusztus 15. - Tágrazártszemmel

images_2.jpg

Igen van egy titkos ügynökünk, aki a szigetről jelent. Ő egy nagyon tanár és imád szigetelni. István tanár úr jelenti, mostantól midennap! A sziget és minden amiről nem hallani.


"Távirat MultikultiLandból

Csütörtökön narancslevet ittam. Stop. Így nem keltem másnapauchan. Stop. A civil szigetet végignéztem és nagyon tetszett. Stop. Az inkállány rakott krumplit evett egy műanyag bödönből, hidegen és megkínált. Stop. Grúvhauszos Zsolti az osztálytársam volt a középsuliban, megismert a koncerten és meghívott egy sörre. Stop. Az itallapról lemaradt, hogy az árak forintban értendők, ezért mert kiszúrtam, jutalomfalatot kaptam, folyékony kenyér formájában. Stop. Egész éjjel táncoltam (na, jó, izé, próbáltam ritmusra mozogni). Stop. A lángos jobb, mint tavaly. Stop. Kilőttek az űrbe, a csúzlis géppel, a vérnyomásom magasabbra szállt, mint én. Stop. Most éppen úgy érzem, hogy jól érzem magam. Stop.
Az igazság kedvéért meg kell jegyeznem, hogy a fenti távirati mondatokból kettő kicsit jótékonyan homályosítva lett. (déligyümölcsös áruházas részletek)
Mai menü: Ocho Macho, Ladánybene, Besh O Drom, DJ Paplan, Amsterdam Klezmer Band, Kőhalmi Zoltán, Inkállányos séta

süti beállítások módosítása