Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

FESTY ÉS A MAGYAR BLOGGER ÉLET

2014. február 03. - Papay Anami

Festy on Anami Blog.jpgAki követi a blogomat (www.anamiblog.com) az tudhatja, hogy már jó ideje működik a #FABWOMANPROJECT, melyben kreatív nőket mutatok be a világ minden tájáról. Az elmúlt évben hatalmas sikert aratott és remélem, hogy idén is jó kis csapatot hoz majd össze. 2014 első interjú alanya Festy volt, aki az egyik legsikeresebb magyar streetstyler és divat blogger. Londonban töltött tanulmányai után hazatérve Magyarországra a Pandarte írójával közösen megalapította a #BLOGGERSHOPPINGDAYmozgalmat, majd beindította saját divat csatornáját #FESTYCHANNEL név alatt. Az alábbi interjúból közelebbről is megismerhetitek Festyt és némi betekintést kaptok a blogger életbe is.

 

  • Jellemezd magad 5 szóval…

Kreatív, kitartó, vidám, pozitív és segítőkész.

  • Miért pont ezt a nevet adtad a blogodnak? 

A civil nevemet nem akartam használni, mert azt megtartottam a munkahelyemnek és a tanulmányaimnak. Nem akartam a két életemet összekeverni. Így jól jött a becenevem, ami rövid, könnyen megjegyezhető és külföldön is használható.

Mate Gregus Photography Festy in style.jpg

  • Szerinted mitől különleges a blogod, mitől más, mint a többi? 

Nagy előnyöm volt, hogy itthon az elsők között kezdtem Chabyval az outfit blogolást, ezért különlegesnek számított. Már az adja a titkát, hogy folyamatosan fejlesztem a blogot és újabb projekteket rovatokat indítok rajta. Most a legnagyobb újdonság a #FESTYCHANNEL ahol fiatalos, pörgős videókkal mutatjuk be a divat világát. A következő fél évre még van egy nagy tervem, amit majd csak később tudok elárulni.

  • Mit csinálsz, amikor nem blogolsz? 

Utazgatok vagy a barátaimmal vagyok. Szeretem a gasztronomiát is, így mindig újabb helyeket fedezek fel. Több mint 20 évig versenyszerűen sportoltam, az utóbbi időben egy kicsit vissza vettem belőle, mert arra már sajnos nem jut elég időm.

Festy and Anami.jpg

  • 5 év múlva… 

Az internet világa annyira gyors, hogy most még elképzelni se tudom, mi fog történi 5 év múlva… Szeretném, ha a Festy in style a jövőben is ugyan ebben az ütemben fejlődne. Jó lenne még megtanulni spanyolul és indonézül, mert a nyelvekkel kitágul számunkra a világ. Szeretném befejezni a disszertációmat, hogy a térképészet doktora lehessek.

  • Mire vagy a legbüszkébb? 

Meghívtak a New York Fashion Weekre, és hogy kijuthattam, és erről interjut adhattam a RTL Klub Híradóban. A Marks and Spencer és a Spriengfield arca lehettem. A Cosmopolitánnál saját rovatom és blogom volt. Blogger Shopping Day megszervezésére, amivel bloggereket fogunk össze itthon. #FESTYCHANNEL elindítása.

festy detail outfit.jpg

  • Miben vagy a legjobb?

A kitartásban és a komplex gondolkodásban.

  • Kivel töltenél el egy napot? 

A The blonde salad bloggerével Chiaraval, hogy tanuljak még tőle a blogolásról.

  • Mikor vagy a legboldogabb? 

Amikor sikerélmény ér vagy amikor együtt lehetek azokkal, akiket szeretek.

  • Mi a legkinosabb blogger elmenyed?

Volt már pár, de erről most nem szeretnék beszélni, mert nem jelentős a sok fantasztikus dolog mellett, ami a bloggal kapcsolatban ért.

1403507_185877138276437_1943456735_o.jpg

  • Kedvenc helyed?

Budapesten a Sas-hegy, ahonnan látni az egész várost. Ha a világból kellene mondani, akkor Pagang, Szumátra mellett lévő kis lakatlan sziget.

  • Utazásaid során melyik hely tetszett a legjobban?

Nehéz egy helyet mondani, mert térképész vagyok és a földrajz a szenvedélyem… Ahova bárhányszor visszatérnék, az Ázsia. Teljesen magával szippantott a hangulata. Európából London tetszett a legjobban, Észak-Amerikából New York, Közép-Amerikából Kuba, Dél-Amerikából Rio de Janeiro, Ázsiából pedig Nepál.

www.festyinstyle.blog.hu   FACEBOOK  INSTAGRAM  TWITTER

További insirációkért látogasd meg a www.anamiblog.com oldalamat és kövess Facebook-n, Instán vagy Pinteresten, ahol Anami Blog-ként találsz meg.

Fotok: Festy in Style, Anamiblog

süti beállítások módosítása