Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Kérdezz-felelek Ednával

2014. január 15. - Hekksütő Marika néni.

Szia Edna!
Sokat gondolkodtam, hogy nagyobbra műtetem a melleimet, mert hát..sajna nekem nem nőttek valami nagyra, meg a pasim is izélget miatta :( Én olyan 500 köbcentisre gondoltam..de még nem döntöttem..mit mondasz Edna? Köszi!

Lola, 25 éves, (kismellű) ügyfélszolgálatos

 

Edna-150x150.jpgDrága Lolám,
A mell, csak egy eszköz, sokkal fontosabb, ami a lábad között van! Mondjuk megértem, ha frusztrációid vannak, de ne legyünk féktelenek! 500 köbcenti?
Higgyél nekem Édesem, a hercig kis cickó sokkal szekszibb, mint 2 jetpack! Azok már külön személyiségek, külön kell velük foglalkozni, nem éri meg a a belefeccölt enerdzsit! Elhiszem, hogy egy implantátumos mellre kevésbé hat az egészséges gravitáció; szerintem kicsit ijesztő is, hogy napi 24-ben állnak keményen, mint a fagyott kutyaszar, de ízlés kérdése!
Arról nem is beszélve, hogy azokat a cekkereket cipelni is kell ám! Hátcsak gondold el, hogy valaki lespannol Téged hátulról, úgy elterülsz a pláza kövén, mint a furulyaszó Hortobágyon!
Ha meg a pasid emiatt passzol le, küldd csak el a pásztorok délibábos faszára!

Csókimóki,
Edna

Csáó Edna!
Egyik haverom azt mondta, h ha napi 5x-6x recskázom, akkor  egy fél év után 1-2 centit nőhet a cerkám. Ez igaz? Köszi!

Dölon, 19 éves, tanuló és recsikirály


Edna-150x150.jpgÉdes Dölon,
Úgy látom, hogy a recsi alkalmával nemcsak a sperma masírozik ki a bréből, hanem az IQ is, így valószínűleg, idő előtti demencia kialakulásának esete áll fent!
De legyen! Orvosilag bizonyított tézis, miszerint a fityma ütemes csattogtatása végett, a normális erekción felül, bizonyos idő elteltével akár plusz másfél centit is hosszabbodhat a fallosz!
Tehát mindenféle matematikai számítást mellőzve, merészen kinyilatkoztatható, hogy e tendencia végeredményeként, 40 éves korodra akkora lőcsöd lesz, amivel már tüzet is lehet oltani!
Csak arra vigyázz, hogy nehogy a vehemens onanizálás közben lerepüljön a fitymád, mert annak méretéből kiindulva, tömegszerencsétlenséget okozhat, azt nézheted, amint Szellő a vizenyős szemeivel felvezeti a hétórásiban, hogy „B. Ilonka, kistarcsai lakos, egy repülő fityma áldozata lett!

Csókimóki,
Edna

Kedves Edna,
A segítséged szeretném kérni. Van a sakk-szakkörön egy szimpatikus lány, aki nagyon tetszik, de nem merem megszólítani. Arra gondoltam, hogy írok neki egy levelet inkább és csatolom hozzá a fényképemet, hogy be tudjon azonosítani. Mit gondolsz, jó ötlet? Olyasmit írnék, hogy „Kedves Léna, Te nem ismersz, de én sokszor figyeltelek ám a sakktáblák mögül…”  Mellékelek 2 képet, szerinted melyiket válasszam? Köszönöm,

Pál, 26 éves, félénk rendszergazda


Edna-150x150.jpgSzívem, Palika,
Ha jót akarsz, ezeket a képeket anyádon kívül nem mutogatod másnak! És mi ez a patológiai lila színű kötött pulcsi, azzal a rénszarvassal? Hát ilyen szerelésben még Lappföldön sem csajoznál be! Benzint neki!
Ezt a dumát meg sürgősen felejtsd el! Azt akarod, hogy egy elbaszott szatírnak nézzen, aki sunyin, leskelődik utána, miközben Te a futódat fogdosod?
Palika, itt az idő! Légy férfi, növessz tököt! Hagyjuk ezeket az inkognitós, perverz leveleket, inkább menj oda hozzá és vezényelj le egy centrumrobbantást! Mondd neki, hogy idefele leütötted az összes parasztot, hogy a királynő közelébe férkőzhess! Hívd el randira és adj neki sakk-matt helyzetet! Ha alkalom adódik, lépni kell, máskülönben sosem tudod meg, mi lett volna, ha...ha meg nemet mond, csukd a fejére a sakktáblát, és lépj tovább!

Csókimóki,
Edna

u.i.: Remélem a pulcsid már lángokban áll!

süti beállítások módosítása