Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

HÜLYEGYEREK KARÁCSONYI FOTÓVERSENY

2013. december 19. - Papay Anami

Az emberi hülyeség nem ismer határokat - ilyenkor karácsony tájékán mégis sikeresen feszegetjük azokat jobbnál jobb ünnepi ötleteinkkel. Sokkal inkább előtérbe kerül a szeretet és a megbocsátás fogalma, érezni és éreztetni akarjuk, hogy összetartozunk – minden áron.

Amerikában ennek egyik legelterjedtebb formája a karácsonyi üdvözlőlap, amire mindenki igyekszik rányomorítani kedves kis családjat, ha tetszik, ha nem. Nehány elvetemült egyed pedig még ennél is továbbmegy és megpróbál muszájból vicces lenni, amit az alábbi képek tökéletesen illusztrálnak (megjegyzem nem az alany által vélt poénértekük miatt röhejesek).

Nekem sem kell messzire mennem egy-két félresikerült karácsonyi pillanatért, elég kikotornom az otthoni fényképalbum ”szigorúan titkos mappáját”, ahol idétlenül nagy választék van belőlem is a fa alatt (természetesen ezek nem publikusak). Nálam anno a ”vegyekfelmindentamitkaptam” koncepció volt a menő, így aztán nemcsak a fa, de én is rendszerint fel vagyok díszítve, miközben a mackónadrág (felvidékiül tyeplákiszúprava) szettben pózolok kezemben pedig minden, ami mozdítható volt az ajándékok közül.

Most, hogy magamat is fikáztam egy kicsit, könnyedebb szívvel térek rá másokra… Íme tehát egy kis karácsonyi cikidömping, mert az ünnepek a jókedvről és a boldogságról is szólnak!

 

Ha nem bírsz betelni velem, akkor kövess Facebook-n, Instán vagy Pinteresten, illetve látogasd meg a blogomat - www.anamiblog.com

Köszönöm :)

süti beállítások módosítása