Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Ultimate Combat - Az igazi harc...

2013. október 24. - Tágrazártszemmel

Voltam már koncerten, tetováló versenyen, motor kiállításon, mondjuk szépség-
versenyen még nem, de Az Ultimate Combat szervezői ezt is elintézték nekem.
A lehető legjobb dolgot találták ki... Ezt a négy eseményt hozták egy fedél alá.

1238870_639009046129340_875923192_nKépzeljük csak el tisztelt uraim, hogy gyönyörű nők feszítenek, egyedileg épített, krómozott, több-száz lóerős vadállatokon, miközben szól a rock zene és a háttérben az ország legjobb tetoválói alkotnak élő vásznaikon! Ez az igazi Rock 'N' Roll életérzés!

30 Profi tetováló
15 egyedi épített motor
8 tetovált szépség
Mérettetnek meg és majdan közülük kerül ki a kategória legjobbja.
Nem volt szakmai zsűri, mindenről a látogató közönség döntött.
Ez az Ultimate Combat!
Több stílusú tetováló (a tradicionálistól a modernig),
több stílusban (az old Schooltól a portréig), alkotott a rendezvényen.
Ahogy beléptem, éreztem, hogy ez bizony hatalmas buli lesz...
A tetoválóm... ja, mert hogy engem is tetováltak, rögtön belenyomott a székbe
és elkezdte gyilkolni a bőröm, hiszen egy 7 órás remekműnek kellett,
hogy biztosítsam a "vásznat". Miközben a felkaromat szántotta a tetoválógép,
öröm volt nézni, ahogy a többi standnál is megkezdik a művészek a munkát
és szépen, lassan áramlanak be az emberek. A motorok nem voltak lámpalázasak,
de én néha elég érdekesen éreztem magam, hiszen úgy mustráltak minket
a látogatók, mint valami kirakat bábút.

Az egyedi épített motorok között is hatalmas volt a választék. Volt brutális LOWRIDER, kecses OLD SCHOOL, radikális CHOPPER, és döbbenetes DRAGSTER is.

https://www.youtube.com/watch?v=MdaJvNVHUUQ

A tetoválók standjain és motorokon kívül a szervezők egyéb érdekes programokkal is várták a látogatókat, mint például a motor összeépítő verseny,

Nagyon Durva volt...
Kisorsoltak egy embert, aki kapott 6 órát hogy össze szereljen egy motort és ha
sikerül neki, haza viheti!!! Nagyon beteg!!! Egy fiatal csajszi neki is esett
a hatalmas Yamahának. És hogy mi lett vele és a motorral?!
Az eredmény hirdetésnél kiderül...
Bikes & Babes szépségverseny, ahol 8 gyönyörű hölgy mutatkozhatott be a nagyérdeműnek,
Azért, mit ne mondjak, volt egy-két hölgy akit még motor nélkül is haza
vittem volna, de ahogy ott feszítettek a szebbnél szebb motorokon...
Uhhh apám!!!
Na az úgy igazán ütős látvány volt, sajnálom azokat, akik lecsúsztak róla.
Koncertek, ahol Pop-Rock, Blues-Rock, és a Rockabily zene kedvelői is kikapcsolódhattak egy kicsit.
Felléptek: Ozone Mama  FISH!  Mystery Gang
Idő közben sikerült elkapnom egy pár perc erejéig a rendezvény főszervezőjét, aki válaszolt is pár kérdésemre:
Kinek volt az ötlete az Ultimate Combat rendezvény és milyen indíttatásból?
A CannonBall mintájára készült, csak kicsit lazítottunk a szabályokon, mert ugye ott kötöttek voltak a témák és volt szakmai zsűri is. Itt viszont szabadon választott volt a téma és a látogatók döntötték el hogy melyik a legjobb tetoválás és persze a motorok meg a csajok ami még nyomott a latba.
Kik vállaltak még részt a szervezésben?
A szervezés elég összetett volt. A technikai részt a Wild motoros magazin csapata állította össze. A zenei felhozatal a RCKLT programajánló magazin szervezésében zajlottak. A tetoválással kapcsolatos részt a Crime Ink Team, a Budapest Tattoo Convention szervezője vállalta.
Mire számíthatunk jövőre?
Ha eljöttök, megtudjátok!

Jó volt, jó volt a buli, de iszonyat gyorsan lepörgött az a 7 óra, már jött is az eredmény hirdetés:

Nem hiszed el, de a csajszi összeépítette azt a 750-es Yamahát és hogy ezt
bebizonyítsa nekünk, be is röffentette a kétkerekűt. Hmmm, az a fincsi
benzin illat, jaaaj...!!! Este hűvös volt, de biztos fűtötte a büszkeség,
hogy haza vihetett egy pöpec mocit INGYEN!
A Bikes & Babes szépségverseny végeredményénél kiderült számomra, hogy az én ízlésvilágom nem éppen populáris...

A koncertélményt az elfogultságom miatt nem fejtem ki, de én úgy láttam, hogy nem csak nekem tetszett oly nagyon az esti zenei felhozatal!

A Motorépítők versenyét, egy gyönyörűséges hófehér Old School Moci nyerte.

A tetoválók összecsapásában holt verseny alakult ki:
A két nyertes az Invictus Tattos Zsófi és Joe a Balatonföldvári Mad Joe Tattoo-tól.

DSC_7312

Joe-val sikerült egy rövid kis interjút készítenem:

Mióta tetoválsz?
93-ban kezdtem el tetoválni, akár hogy is számolom, az egy laza húszas.
Miért kezdtél el tetoválni?
Már gyerek koromban is sokat rajzoltam, túl sokat. Tanulás helyett is azt csináltam. Nagyapám inspirált. Szerintem tőle örökölhettem valamennyi képességét, mindig is csodáltam az ő kézügyességét. Van hétköznapi szakmám is, de amióta az eszemet tudom a tetoválás számomra az önkifejezés elsődleges eszköze. Mindig is a művészetek által szerettem volna lenni VALAKI.
Említs + pár díjat / címet, amire büszke vagy.
2008-as cannon ball 2011-es Tatoo Convencion 2013-as Ultimate Combat
Elég szűkszavú vagy, miért?
Kicsit elfáradtam, meg amúgy sem szeretek kérkedni a díjaimmal.
Volt olyan lehetetlen vendéged, akivel kapcsolatban van 1 vicces sztorid?
Minden napra jut egy érdekes figura, annyi van, hogy egyszerűen nem tudom eldönteni, melyik sztori lenne a legjobb erre a kérdésre.
(www.madjoetattoo.com)
Hát szép volt, jó volt, de messze van még 2014 és a következő Ultimate Combat.
Minden esetre itt egy újabb rendezvény, amit jövőre sem hagyhatok ki
és javaslom, hogy aki teheti, látogasson el jövőre (is)!
Rock 'N' Roll!
Kócos

süti beállítások módosítása