Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

3 klip ajánló a hétre

2012. szeptember 19. - Tágrazártszemmel

Sum 41 - Blood in my Eyes

Stoppolni veszélyes! Aki látta a Grindhouse - Halálbiztos című Tarantino filmet, az tudja miről beszélek. Kurt Russel nagyot alakít benne. Aki meg nem, az majd ezután fogja garantáltan megnézni! Erre a mondatra épül a Sum 41 legújabb klipje, amit Michael Maxxis rendezett, és a srácok eddigi legjobb kisfilmje. Megvan benne a sztori, amit végigizgul (!!!) a néző, a zene király, a vágások jók, a helyszín tökéletes... Tényleg, a 30 Seconds to Mars klipek és az Alesana - Lullaby of the Crucified óta nem is tudom, hogy izgultam-e végig zenei videót. De szerintem nem. Ezért is tölt el boldogsággal a tudat, hogy még gyártanak ilyeneket. Ha egyszer lesz lehetőségem videoklipet csinálni, én is tuti egy sztorival ellátott, thrillereket megszégyenítő, zseniálisan összerakott darabot szeretnék készíteni. Erre mondják mindig a zenésztársaim, hogy "ez Magyarország. Zenéljél a próbateremben, vedd fel és kész a klip". És az a baj, hogy igazuk van. Idehaza egy ilyen videót hülyeség lenne készíteni. Úgyhogy nekem csak könny van a szememben, nem vér, de azért lessétek meg a Sum 41 legújabb klipjét!

 

http://youtu.be/6dqujrkYnDE

Green Day - Nuclear Family

Egy dal és két klip után megérkezett a harmadik videó is a GD szeptemberben érkező nagylemezéről. Azon gondolkodom, hogy most Billie Joe-ék kiadják az összes dalt a korongról? Vagy ha nem, akkor hány track lesz rajta, hogy még maradjon így is elég újdonság? Én a magam részéről egyébként arra tippelek, hogy nem mindegyik, kihozott dal az Uno!-n lesz, hanem ezek már promózzák a trió második és harmadik etapját is. Ha pedig nem és a többi lemezt is ennyire fogják nyomni, akkor a jelek szerint januárig kapunk még úgy uszkve 6 GD klipet. Végül is nem mondom, hogy meg lennék miatta sértődve, de azért nem szokványos, valljuk be. Az Uno! szeptember 24-én jelenik meg.

http://youtu.be/jHmSyGjf6BA

Dead by April - Crossroads

Sokadik klip érkezett a DBA tavalyi lemezéről (Incomparable, 2011), amely talán jobb lett volna, ha sosem készül el. Legalábbis nekem ez annyira egy semmitmondó, üres klip lett, hogy azt elmondani nem lehet. Forognak a srácok és a statiszták, mint Katiban a gyerek és nem történik az ég egy adta világon SEMMI. Értem én, hogy van mondanivaló a dalban. De akkor azt el lehet mesélni egy fasza történetben, mint mondjuk a "Calling" videójában. Vagy ha nincs rá ötlet, lehet egy jó image-klipet csinálni, a lá "Angels of Clarity". De ez kérem: ez micsoda??? Szörnyű, hogy ilyen jó zene mellé ilyen rossz videót sikerült összehozni. Az Offspring "Days go by"-a ehhez képest Oscar-díjas. Bár a vágót ott is fejbe kéne lőni. Na jó, visszafogtam magam. Nektek ez bejön?

Jam

http://youtu.be/RJvn6w6GsNE

 

 

süti beállítások módosítása