Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

OSG '13 - Élménybeszámoló

2012. szeptember 05. - Tágrazártszemmel

 

Új helyszín, minden nagyobb, minden jobb, minden csilli-villi-csacsi-ragyi... Vagy mégsem?? Avagy mi van akkor, ha az időjárás közbeszól?

Mivel nem szerettem volna semmiről lemaradni, ezért már úgy 11 körül megérkeztem a városligeti műjégpályához gyönyörű fővárosunkban. Persze az időjárás nem úgy gondolta, hogy ez most itt nekünk jó lesz, ezért sűrű szemekben potyogott az eső, sártengerré változtatva a bejáratot. Ekkor fordult meg a fejemben, hogy lehet nem kéne bemenni, mert még alig voltak és különben is esett, a programok sem mentek... minek? De aztán arra jutottam, hogy ha már feljöttem vidékről, a jegyem is ingyen van, hát miért ne néznék legalább körül??? Így vettem az erőt, beálltam a kilométeres sorba (ugyanis az ingyenjegy nem jogosít fel a soron kívüli bejutásra persze...) és rommá áztam. De utána egy alapos táska-sapka-motozás-testüregvizsgálat után bejutottam. Dehogy...az utolsó nem volt!!

Odabent egyből a kisszínpad fogadott, ahol beatbox verseny kezdődött éppen, bele is hallgattam. A fantázianevek elég viccesek voltak, de legalább a produkciók között (volt vagy harmincvalahány induló) akadtak tehetségek is. Nekem Edvin produkciója ragadt meg, aki igazi intelligens, sztorival megspékelt darabokat szájdobolt. Mivel ezeket sokkal többre értékelem, mint az agyatlan darálást, ezért nálam ő volt a favorit. Azt, hogy nyert-é valamit, azt sajnos nem sikerült kiderítenem, mert mikor este eljöttem, még mindig nem volt eredményhirdetés...úgyhogy tudatlanul kell meghalnom.

Ezután tettem egy kört, begyűjtöttem a kötelező matrica és poszter halmot, amit a csinos hostess lányok osztogattak néhol karátos mosollyal, néhol megfásult, fáradt, gondterhelt arccal. Üzenem nekik, hogy ejnye-bejnye. Tessék mosolyogni, ezért kapjátok a fizetéseteket! Egyetlen standhoz nem sikerült odaférkőzni, ugyanis a Skullcandy-nél 11-től este 6-ig kivárhatatlan sor állt. Én pedig, mivel nem sorban állásra szántam a napot, ezt ki is hagytam a programból. A többi helynek pedig (DC, Burton, Garage Store, Offline, Fundango...) taps, királyok a cuccok. A laptopom és a gitárom már tele, a falam pedig telik, Nektek köszönhetően.

A sportolásra vágyóknak sajnos várni kellett, ugyanis körülbelül délután egyig nem nagyon volt használható semmilyen pálya az eső miatt (ami időközben elállt, de hagyatéka bokáig erő víz formájában azért megmaradt). Ezután viszont már kimerészkedtek a deszkások és a bmx-esek, a flatlandesek, a dirtösök, a break-esek és mindenki, aki mozogni érkezett a rendezvényre. A munkások igyekeztek megfelelő körülményeket biztosítani még az égi áldás ellenére is. Nem mindig álltak a helyzet magaslatán, de délutánra azért már jó volt minden, a nap is kisütött... úgyhogy semmi nem akadályozhatta meg a versenyeket. Ezek sorban folytak, nem mindenbe sikerült betekinteni, de a bmx-esek és a deszkások nagyon jól nyomták. Flatlandből és dirtből csak szabadedzéseket láttam, de azért ott is volt egy-két szájtátós mutatvány.

Zenei téren Bankos előadását sikerült elcsípni a nagyszínpadon, de erre azért annyira nem sikerült rápörögni. Az úriember kopasz feje majd szétrobbant, ahogy erőlködött, hogy tudja tartani a nyelvtekeréseket a saját nótáiban. Persze én elismerem, sokat letett már az asztalra, de sosem volt a kedvencem és soha nem is lesz az. Úgyhogy vissza is kanyarodtam a kisszínpadra, ahol a Káva Crew tette magáévá a színpadot. Hatalmas volt, amit leműveltek. Fura egyértelműen a frontember, de azért AKR-t és El Magico-t sem kell félteni. Hatalmas showt rittyentettek a tatabányai srácok, a közönség nonstop pumpált és kívülről fújták az összes dalt. A tracklisten egyébként Káva és Furakor nóták egyaránt voltak, úgyhogy kedvükre mazsolázhattak az érdeklődők. Én nagyon bírtam őket és mivel ritkán jutok el a fellépéseikre, élvezettel töltött el, hogy mennyien imádják őket.

Na körülbelül ez után ért véget a pályafutásom az idei OSG-n, ugyanis a kötelesség haza szólított, úgyhogy nem tudtam maradni. Még kifelé hallottam Funktasztikus és Qka MC közös "Északon Délen" előadását, amit imádok, úgyhogy a pozitívum, hogy legalább nem maradtam le róla teljesen. Amit pedig Qka mondott, miszerint Funktasztikus sosem fog lassan beszélni, szerintem maximálisan igaz. Hihetetlen, hogyan tud érthetően, mégis villámgyorsan beszélni. Irigylésre méltó tulajdonság. No de nem is fényezem őket tovább, kis összegzés a végére: bár döcögősen indult, de a végére kikerekedett a dolog. Lehet, hogy az új helyszín, lehet, hogy a kisebb nehézségek, de nem ez volt az eddigi legjobb OSG. Talán majd jövőre. Jah, és hiányoltam egy Till We Drop, vagy egy The Idoru, vagy egy Th Grenma...vagy valami élő koncertet. Ők legalább annyira underground, mint a Hősök és érdekesebb is lett volna a felhozatal, ráadásul már belépős is volt a buli... Szóval ezt igazán elintézhették volna a szervezők. No nem baj, talán majd ezt is jövőre...

Jam

 

 

süti beállítások módosítása