Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Film: The Amazing Spiderman / A csodálatos Pókember

2012. augusztus 25. - Tágrazártszemmel

Nem vagyok valami nagy képregény adaptáció fan, de tény, hogy szinte mindegyiket láttam, így ezt is megnéztem… Nem fűztem hozzá nagy reményeket, mert úgy gondoltam ez megint csak egy tipikusan „nincs más ötletünk így csináljunk egy újabb Pókembert” film lesz, de kellemesen csalódtam.
Az előző széria nagy buktákkal volt kikövezve ez meg egyfajta reboot. Minden bizonnyal nem volt könnyű feladatuk olyan löketet tölteni a filmbe, ami az előző három film rossz szájízét feledteti... hiába termelt be ennyi meg annyi milliót, attól még kritikus szemmel nézve gáz volt a rengeteg baki.
Szóval beültem erre is… imádtam. A történet kerek, sokkal jobban összegyúrt, mint elődei. Rendkívül jól átjött a gonosz kontra jó hitelessége. Elhittem, hogy a gonosz itt tényleg rosszat akar, a jó pedig jót. Sok filmnél azért nem hiteles, mert egy sármos szépfiú akarja leigázni az egész világot, az akarja átverni mindenki agyát, ami véleményem szerint jobban eladható egy tényleg gonosznak látszó fejjel. Itt ebben nem volt hiba, mint ahogy abban sem, hogy a szinkronhangokat is eltalálták, a karakterekhez megfelelő hangot adtak.
A fő gonosz (gondolom, nem árulok el újat) 90%-ban számítógép, de Jurassic Parkot lealázó módon élethű látványorgia… nem hiába, eltelt azóta 1-2 év.
A történetről röviden és tömören csak annyit, hogy főhősünk Peter Parker (Andrew Garfield) megint a legszerencsétlenebb a suliban, rendíthetetlenül szerelmes Gwen Stacy-be (Emma Stone) és mivel szülei kiskorában eltűntek, így Ben bácsi (Martin Sheen) és May néni (Sally Field) nevelik fel.
Ahogy közeledik a felnőttkor, a mi kis Peterünket egyre jobban izgatja a múltja, és az, hogy mi történt valójában a szüleivel.
Egyik csodálatos délutánon megtalálja édesapja régi irattáskáját, melyből egy két érdekes dokumentum került elő. Ezek elvezették az Oscorpba, apja régi társához dr. Curt Connors-hoz (Rhys Ifans). Az „őrült” tudós meglepő mód egy különleges szerrel kísérletezik, melyet a mi főhősünk segítségével állít elő, és meglepő mód magán teszteli le. A szernek megint csak meglepő mód mellékhatása is van, ami egy szörnyeteggé változtatja a dokit. Pókembernek nincs más választása, meg kell mentenie a várost és a világot a gyíktól.
Mindent egybevéve tessék megnézni, mert vicces, mert látványos, mert izgalmas! :D

gugli

http://youtu.be/8XWX4onNzOo

süti beállítások módosítása