Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Dj Riport : Andrew Coaster

2012. július 31. - Tágrazártszemmel

A génjeiben a zenével született! Nem követi a trendet, egyedit és minőségit porbál csinálni! Andrew Coaster a riport áldozatom ma! Az az Andrew, aki sokszor ment fejjel a falnak, de soha nem tudta cserben hagyni, örök szerelmét! Most a Dj hivatásról… őszintén!

Szia,  Andrew ! Hogyan indult útnak zenei karriered?

A már sablonos történet: zenebuzi voltam - vagyok, tanultam hangszereken játszani, és amikor 99-ben elkeveredtem egy discoba, az az érzésem támadt, hogy ebben a világban otthonosan mozognék. Persze naivan gondoltam mindezt, mert ha az ember még gyerekként nincs tisztában a lépcsőfokok fogalmával. Abban az időben (ami mai szemmel nevetséges) gyönyörűen haladt minden, 2 hifivel elkezdtem (diszkózni) a helyi kocsmában az akkori csapatnak. Egy nagyon jó időszak volt, de ugye minden változik, az emberek is elkopnak. 2-3 év csend után jött az újabb cél: egy kiaknázatlan helyen kellett csinálni valamit. Na ez annyira már nem működött, be is tudtam az egészet a magam szórakoztatásának. A mai napig eléggé csőlátó trendek vannak, ez így ment akkortájt is. Van egy vonal amitől képtelenek az emberek elmozdulni. Aztán 2006-ban ismét belevágtam, akkor már harmadmagammal és elég komoly cuccokkal. Természetesen az idők változtak, az emberek nem. Így fél év után véget is ért az akkori vállalkozásunk. Emellett rengeteg tapasztalatot szereztünk, a rendezvényszervezés, összehangolt csapatmunka terén, de akkor abban az évben úgy döntöttem itt hagyom a környéket. Új emberek, új helyek... Ez idő alatt rengeteget formálódott a zene, és mellette a zenei irányzatom is.

 

Mik azok a napi kihívások, aminek eleget kell tenni?

Kihívás olyan dolgot alkotnod, amit nem csinál melletted 13.000 ember. Kihívásnak tartom beszerezni a zenéket, hiszen rengeteg a selejt. Hosszú órák türelmes bogarászása összekapkodni egy-egy zenét. Sohasem kedveltem a trendet, a trendi zenét. Ez a része is egyfajta kihívás, hogy megmutassam azokat a dolgokat, amivel normál esetben nem találkozik az ember.

 

Volt, aki segítette a karriered, egy olyan „yoda” féle?

Ez egy érdekes dolog, ugyanis életem során soha nem akadt mentor. Mindent egyedül tanultam - tanulok, 3x annyi energiával és befektetéssel. Inspiráló emberek viszont vannak, akik új ötleteket hoznak. 2006-tól jó ideig hallgattam az akkori egyetlen progressive netes rádiót, itt láttam meg Dandyt, és Börcsök Imrét (Cartman). Később jött Palotai Zsolt és a vele készített film (Extázis tíztől hétig) ami megint sokatmondó dolog volt számomra.

Mi a szakma feelingje, hogyan írnád le az érzéseket, amit a zene add!

Először is nem szeretem a Szakma kifejezést, ez hivatás. :) Gondolom ez az a kérdés ahol dühöngeni kellene, de kivételesen had ragadjam meg a pozitív vonalát. Rengeteg ember foglalkozik a zenével ez tény. Vannak zavaró tényezők, ez is tény. Emellett rengeteg olyan figurával találkozom akár az interneten, vagy személyesen, akik képviselnek valamit. Valamit, ami nem más, mint ő maga. Nem azokat kellene oltogatni, akik zenével foglalkoznak, hiszen szíve joga. Ha szereti, csinálja. Az emberek fejében kellene egy kis rendet rakni, irányokat, irányzatokat mutatni. A mai szórakoztató ipar egy külön történet, nem is szeretnék belemenni, de ez az a kulcs, ami nagyban befolyásolja az egész szcénát. És nem keverendő össze azzal, hogy csak a szórakoztató ipar tudna ezen változtatni.

Szinte mindenki egyfajta összefogást sürget, ami szerintem hülyeség. A kicsik kaparnak, a nagyok fúrnak. A kicsik nem értik meg hogy hosszú évek kemény munkája kell, végig kell menni azon a bizonyos létrán. Nem lehet egy hét, vagy egy év után országos névről, turnékról beszélni. Én 12 éve vagyok ebben a történetben, és volt egy pont ez alatt az idő alatt, amikor azt mondtam: nem akarok sehová sem jutni. Teszem a dolgom, akinek ez kell az előbb utóbb megtalál. Összességében: hála a rengeteg technikának, és pár ember kreativitásának lehet még újat, jót, és jobbat mutatni. És persze nem hagyhatom ki a producereket sem, akikből szintén van pocsék és zseniális.

 

Milyen stílusú zenét játszol?

Szeretem a finomabb dallamokat, House, Deep House, Lounge, Chill Out.

 

Mondanál egy pár Dj-t, aki utat mutatott  vagy  irányt adott neked ?

Dandy, Palotai, Sven Wath, Richie Hawtin,

Mennyi időbe telik egy mix elkészítése?

Lejátszókat használok így általában annyi, amennyi a mix időtartama. Viszont sok zenéhez hozzányúlok (kiveszek, belőle vagy épp hozzárakok) akkor még előtte elszöszmötölök vele egy két órát.

 

Milyen szórakozó helyeken játszottál, játszol?

Savaria Karnevál - Premier klub, Club Rezidence, Javarészt saját rendezvények voltak a hely pedig mindig más, ha épp az jött akkor 3 napig egy erdő szélén, Sportcsarnokban, vagy kint az utcán random módra egy kávézó mellett. Nem szeretem a disco-kat, sokkal inkább a családias hangulatú teraszokat, bárokat.

 

Melyik volt a legnagyobb buli az életedben?

Savaria Karnevál a Premier teraszán.

... és melyiket szeretnéd még ? :)

Balaton Sound :D

 

Mi a te üzeneted ?

http://youtu.be/IKrjZ9pmUN8

by Zsoliee

Andrew elérhetőségei :

 Email: d3cor.graphic@gmail.com

https://www.facebook.com/andrew.mallow

http://www.mixcloud.com/andrewcoaster/

http://www.house-mixes.com/profile/andrewcoaster

süti beállítások módosítása