Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Ideglelés Csernobiliban – amikor nem haraszt, hanem a pattogatott kukorica zörög a dobozban

2012. június 28. - Tágrazártszemmel

 

Ez most a magyar filmes fordítóknak köszönhető, hogy ismét van egy ideglelésünk, vagy a rendező szórakozik? Ugyanis nem köthető, sem a gyilkos boszorkányhoz, sem a bedrogozott fiatalokhoz. De sebaj, attól még a film röviden is szólva… beszarááás.

Végre egy olyan film, ahol még én is összerezzentem! Hatalmas a sztori, hogy egyáltalán valakinek kedve támadt Csernobillal foglalkozni, és nem túl „amerikaias” rendezéssel megcsinálni. Itt is adott hat fiatal (meglehetősen ismeretlen nevekkel, mint a főszereplők: Nathan Phillips Devin Kelley, Jesse McCartney) plusz egy túráztató (Dimitri Diatchenko), akik aztán mind szép lassan game over-t szenvednek, mert a sugárfertőzött dögök sorban, mint a tíz kicsi négert, kinyiffantják őket, és nem tudják végig élvezni a „katasztrófa turizmusukat”, ami egyébként is retek divat a világban.

Kinek járnak egy ütős vállveregetés, meg a petárdadurrogtatás a fülecskéjébe? Oren Peli-nek, akinek már volt lehetősége bemutatkozni a Paranormal Activity filmsorozattal, és aki arról híres, hogy a pénztárcájában megbújó maradék kis centecskékből kasszasikereket tud gyártani!

Annyit azért hiányoltam, hogy a töri részbe kicsit jobban belefolyhattunk volna, mert így csak fél-érdekesen tálalta a Csernobili atomkatasztrófát, de legalább a filmes elemekben nem csalódtam, ami Bradley Parker rendező úrnak, és amiért időnként majd kirúgtam az előttem levő nézőt az ülésében, úgy összeijedtem.

Borzongató horror műfajban dolgozza fel a történteket, nem kevés legendával megfűszerezve, ami az összeesküvés elmélet részét illeti a filmben.

Forrón ajánlom mindenkinek, aki végre akar egy jót izgulni!
http://youtu.be/mvMkmVskKZY

 

Madame O

süti beállítások módosítása