Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Best of 2011/12 "Az amatőrök között az egyik legprofibb!"

2012. április 28. - Tágrazártszemmel

Sziasztok!
Ismeritek azt az érzést, amikor a tömegből, ezrek közül elkaptok egy tekintetet?Amikor kiszúrjátok azt, aki más! Nem szürke, nem fehér vagy fekete, hanem ezer szín pompázik körülötte! Aki elmegy melletted, és nem tudsz nem utána nézni! Mai riportom egy ilyen lánnyal készült. Ő, Bartos Kriszta.  Lehetne a következő kérdésetek az, hogy – ki ő? Megválaszolom. Egy sikeres nő! Ő az, akiről süt a magabiztosság az elkötelezetség és a boldogság. A korát nem fogom elárulni, csak annyit, hogy szemtelenül fiatal! Ő a lány a tömegből, aki egy kivételes sporttehetség is. Rúdtáncos! Ez egy akrobatikus, kemény sport. Bartos Kriszta a rúdtánc amatőrök között az egyik legprofibb!
" A rúdtánc volt életem eddigi legjobb döntése!"
Szia, Kriszta! Először is köszönöm neked ezt a mai beszélgetést!
Pár szóba bemutatnád nekünk ezt a sportot?
-  Természetesen igen :). A rúdtánc hallatán az emberek elmosolyodnak! Előttük van egy kép, amikor is kétes foglalkozású lányok egy rúdon”táncolnak” és cserébe a „nézők” pénzt dugdoshatnak a bugyijukba! Ezzel szemben a rúdtánc, egy akrobatikus sport. Komoly szabályokkal rendelkezik, erős fizikumot igényel és merőben látványos is. A két gyerekes anyától a  16 éves lányig mindenki megtalálható a sportban!
Honnan jött az ötlet és mikor kezdted el a rúdtáncot?
-  Másfél éve egy önbizalom hiánnyal és túlsúllyal küzdő lány voltam a sok közül. Változtatniszerettem volna ezen. Nem tudtam magam elképzelni egy futópadon, ahogy órákig rohanok a semmibe. Valami különlegeset szerettem volna. Akkor pont egy tv műsort láttam a rúdtáncról. Kedvet kaptam, kipróbáltam és beleszerettem.
( fotó: Aureus Virid - www.avirid.hu)
Van valami előképzettséged, vagy kell ehhez a sporthoz valami táncos múlt?
Természetesen nem hátrány, ha van valami mozgás múltja annak, aki elkezdi kitanulni eme sport fortélyait. Nekem személy szerint semmilyen előképzettségem nem volt. Úgy gondolom, egy dolog kell hozzá. Az pedig a kitartás.
Gondolom, inkább lányok űzik ezt a sportot?
-   Annak ellenére, hogy világviszonylatban kevés fiúversenyző van, nem mondanám kimondott női sportnak. Hatalmas erőnlétet és állóképességet igénylő sport. Szerencsére egyre több férfi veselkedik neki a rúdnak. A súlyok emelgetése helyett ezt választják. Hogy miért? Ez egy látványos sport, tele kihívással és nem unalmas. Az mellett, hogy szórakoztató az sem elhanyagolható előny, hogy ezzel igazán szép, formás, szálkás izmokat lehet építeni.
"A folyamatos fejlődés nagyon fontos! Az is, hogy ezt hagyják! Ezért úgy gondolom, a legjobb helyen vagyok!"
Milyen szabályai vannak a rúdtáncnak?
-   Meglepő lehet, de legfontosabb szabály, hogy nem lehet a koreográfiában erotikus mozdulat és meztelenkedés! Fehérneműre emlékeztető ruhadarab sem lehet rajtad, illetve ha a ruha intim területet fed fel, vagy véletlen elcsúszik, az azonnali kizárást eredményez. Úgy gondolom, ezek a szabályok nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy ez a sport elfogadottá, elismertté váljon.
Milyen sikereket értél már el ebben a sportban?
-  minden új elem elsajátítását sikernek könyvelem el! :) Na, de a viccet félre téve… Amik számomra nagy jelentőséggel bírnak és formáltak: 2011 tavaszától hivatalosan is oktathatom eme sport tanulóit, mivel sikeres trénerbizonyítványt szereztem. 2011 májusába az amatőr rúdtánc versenyen, haladó kategóriába 2 . helyezést értem el, illetve a közönség díjat is megkaptam. 2011. szeptemberében továbbjutottam a MPDH  versenyen (Miss Pole Dance Hungary – a szerk.) így a magyar bajnokságban is megmutathattam magam!J2011. Novembere óta pedig edzőként, többedmagammal, sikeresen edzéseket tartunk Debrecenben. Amit nagyon élvezek és imádom!
"Soha nem adom fel! Mi együtt és külön-külön is nagyon erősek vagyunk!"
A párod, hogyan fogadta és viseli a rúdtánc imádatodat?
- Kezdetben nem igazán tudta mire vélni a dolgot. Nem ellenezte, de szerintem úgy gondolta, ez csak egy újabb múló hóbort nálam. Csalódnia kellet, mikor karácsony után beköltözött a szobába a legújabb lakótársunk! :) (egy otthoni rúd a gyakorláshoz- a szerk.) Mára már tudja, hogy valójában ez számomra komoly dolog és, hogy ezzel szeretnék foglalkozni a hétköznapokon is.
" Célom, hogy ez a szerelem kitöltse a hétköznapjaimat, ezzel szeretnék foglalkozni nap mint nap!"
Régóta figyellek már! Van egy angyali mosolyod, hozzá egy kis báj és egy erős kisugárzás. Számomra egy boldog, céltudatos nő képe jön le rólad! Mi a titkod, honnan merítesz?
Próbálok mindenhez úgy állni, hogy meglássam benne a jó dolgokat. Természetesen nekem is vannak gondjaim, mint minden embernek, de ezeken túl kell lépni. :) Az embernek oda kell figyelni magára. Amikor egyedül van, a saját kedvébe kell járni. Azt kell csinálni amit, szeretsz , ami boldoggá tesz. Természetesen szükség van hozzá, egy biztos pontra, aki támogat ebben és melletted van! A párom is nagyon fontos szereplője ennek a sikernek!Azt hiszem, abból meritek amiből mindenki más. A páromból, a hobbimból- ami ma már az életem - az edző  kollégákból és a barátaimból!
Kedves blog olvasók! Aki kedvet kapott a rúdtánchoz a következő oldalak segítségével informálodhat!
www.facebook.com/chromedance
www.rudtancdebrecen.hu
Lálkoljátok a facebook/tágrazártszemmel oldalt és nyerhetek egy ingyenes hajvágást
az iGuru Beauty Hair&Nails felajánlásával! :)))
Zsoliee

süti beállítások módosítása