Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

Egy kis napsugár a Ferenc Téren!

2012. április 23. - Tágrazártszemmel


Folytatjuk az iGuru fodrászat bemutatását, mert a sikerekben nem csak a szalon tulajdonosának van része , hanem kollégái keze és profizmusa is igen - igen benne van! Laci büszkélkedhet egy csillag szemű tündér lánnyal, aki mellette tanulta meg a szakma fortélyait! Suny nem csak egy, kedves mosolyogós lány, hanem egy profi fodrász is, aki az emberekhez is kiválóan ért! Nincs mit tagadni! A bájával levesz mindenkit a lábáról! Velem is ez tette.
Elmondanád nekünk, mióta dolgozol az iGuru szalonjában?

Suny: Négy éve még egy abc-ben dolgoztam a Tűzoltó utcában! Akkor még csak próbálkoztam a hajvágással otthon családnak, barátoknak! Nem sokkal rá költözött a Laci a utcába. Bejött a boltba és megismerkedtünk.Sokat voltam bent nála a szabadidőmben is,megpróbáltam ellesni tőle néhány trükköt, ezeket ki is próbáltam a barátokon és család tagokon.  Később elvégeztem a fodrász sulit és ma már együtt dolgozunk, úgy körülbelül másfél éve. A vendég-fodrász kapcsolatból barátság lett. Valahogy a sors vezérlet minket egymáshoz. (elégedett, kacér mosoly az arcán- a szerk.)

Számodra mit nyújt ez a munka?

Suny: Felszabadító érzés mikor hajat készítek. Nem utolsó sorban kiélem a kreativitásom is! Imádok hajat vágni! Amikor elkészül egy jó frizura, és látom az elégedettséget a vendég a arcán, akkor csak egyszerűen boldog vagyok!

Mi az, ami kihívást jelent ebben a szakmában?

Suny: Ha egy vendégnek olyan elképzelése van, ami egyedi. Nem szokványos kérés és tegyük fel még nem csináltam hasonlót. Ez számomra kihívást jelent! Vagy például egy konkrét mintának az elkészítése. Volt olyan, aki egy sörös korsó mintáját kérte a hajába. Oktoberfest-re készült a fiú! Külön festeni kellet a korsóban a sört és a habot kiborotválni, hogy fehér legyen. Volt olyan is aki, behozott egy fogas kereket hozzám, mert ezt szerette volna mintaként a hajában látni! Ezt is sikerült elkészítenem…:)
Én úgy gondolom, a fodrász szakmához is kell egy kis művészi identitás. Honnan inspirálódsz?

Suny: Azokból a dolgokból, amivel nap, mint nap találkozunk és a szemünk előtt vannak. Ezeket a hétköznapi dolgokat, kicsit máshogyan kell megközelíteni vagy rájuk nézni! Például egy papír galacsint meglátok a földön, aminek nem szokványos formája van, megtetszik és én ezt tovább képzelem. A múltkor épp egy étteremben ültem és az abrosz mintázata tetszett meg, hát lefényképeztem! Minden egyszerűnek tűnő dologból, lehet egy jó minta ötlet, vagy egy haj forma!

Mi az, ami alapján elkészíted a haját egy betérő vendégnek?

Suny: A vendég kérését hozzá igazítom az arc karakteréhez, arc formához és a vendég stílusához. Mindenképp a vendég elképzelése a fontos, és utána abból kell kihozni a maximumot!

Milyen az idei trend?

Suny: Mindenkinek van egy saját stílusa! Nyílván mindig van trend. Van aki nem tudja követni, mert olyan a munkaköre van, vagy nem biztos, hogy jól áll neki. Tehát ez egyénileg változik!
Suny: Köszönöm a lehetőséget és a sok-sok segítséget! Örülök, hogy itt lehetek, mert ez egy vidám társaság, velük minden nap örömteli.

Úgy gondolom, hogy az iGuru Beauty szalonba mindenki jó kezekbe kerül! Lehet az a Guru vagy Suny vendége!  Ha te is ki szeretnéd próbálni Suny kreativitását, nincs más dolgod mint Lájkolni a facebook/tágrazártszemmel. com oldalt, majd megosztani a Sunyról készült posztot és izgulni, hogy te nyerd meg az ingyenes hajvágást! 
Tehát megosztásra fel! Sorsolás Május 7-én!
Suny bejelentkezés: +3670 602 9015; +36 70 466 98 18
-B-


süti beállítások módosítása