Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tágrazártszemmel

3 klip a hétre - 42. hét

2015. október 22. - Jam01

Végre ismételten itt vagyunk és szállíthatom Nektek a jobbnál jobb (néha kevésbé jobb, viva la uborkaszezon) videókat, hétről hétre. Kapásból a visszatéréshez egy elég erős trió válogattam össze, amelyben a lnagyi rocktól a kőkemény metalcorig igyekeztem szemezgetni, hogy még véletlenül se szenvedjen senki hiányt a kedvencében.

Hooligans - Kellenek a hősök

A Hooligans-nek hősök kellenek (meg a lóvé), nekem meg végre valami normálisabb Hooligans-kiadvány, mert elég régen volt ilyesmivel dolgom. Ez a nóta annyi pozitívumot hordoz magában, hogy legalább pörög, mást nem nyilatkoznék, mert bírom annyira a Tibit, hogy elhiggyem, az új lemezen azért lesznek ennél használhatóbb dalok is. Ha meg nem, akkor vissza kellene nyúlni a Good Charlotte korábbi lemezeihez, mert amikor abból táplálkozott és merített, sokkal értékelhetőbb Huligán-dalok születtek. Addig is tingli-tanglira és b-oldalas KGB-zenére fel!

Slipknot - XIX

Megérkezett a legújabb Slipknot videó, amely amellett, hogy szimplán creepy, eléggé odavág az ember lelkivilágának is. Akartam írni, hogy nem tudom, mikor láttam ennyire nyomasztó klipet utoljára, aztán rájöttem, hogy dehogynem: amikor kijött a legutóbbi Slipknot kisfilm, hiszen ők nem tudnak másmilyet, csak nyomasztót. De hát valljuk be, ezért is szeretjük őket többek között. Mivel ez a dal a tragikus körülmények között elhunyt Paul Graynek állít emléket, ezért még mélyebb és méginkább csontig hatoló az egész összkép. Shawn Crahanék egyszerűen nem tudnak hibázni mostanság. (Vigyázat, +18-as a klip!)

The Ghost Inside - Move Me

A 'Dear Youth' lemez zsenialitása tovább hömpölyög, ugyanis kellemes videóval szórakoztat az egyik legjobb tétele. Sztorivideó, egy kicsi ötlet, egy jó dal, frankó látványvilág és főszereplő-hasonmás a Fear the Walking Dead-ből. Ennyi a receptje a jó klipnek, kedves zenekarok, nem kell fekete-fehérben kurvára elvontnak lenni, nem kell a világ tetején zenélni vagy milliomodik koncertklipet legyártani, hanem ötletelni kell. That's all, that's great!

Jam

süti beállítások módosítása